امسال ۱۰ هزار و پانصد متر مربع از معابر ناحیه منفصل شهری حسن آباد آسفالت و بهسازی شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۰:۲۵:۰۱
کد خبر: ۱۱۱۲۸۲۱
امسال ۱۰ هزار و پانصد متر مربع از معابر ناحیه منفصل شهری حسن آباد آسفالت و بهسازی شد
مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری حسن آباد سنندج از بهسازی بیش از 10 هزار متر مربع از معابر ناحیه منفصل شهری حسن آباد از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و گفت: 6500 متر مربع از معابر و محلات این ناحیه تسیطح و جهت آسفالت و بهسازی آماده شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ عطاء الله ساعدموچشی مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری حسن آباد آمار آسفالت معابر این ناحیه در سالجاری را اعلام نمود.

مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری حسن آباد سنندج اظهار داشت: آسفالت و بهسازی معابر سطح شهر به ویژه در نواحی منفصل شهری بعنوان مطالبه به حق شهروندان براساس نیازسنجی های صورت گرفته در اولویت فعالیتهای این شهرداری قرار دارد.

عطاء الله ساعدموچشی عنوان کرد: عدم احداث زیر ساخت های لازم در نواحی منفصل شهری باعث شده که شهرداری نتواند نسبت به آسفالت برخی معابر اقدام کند.

وی از بهسازی 10 هزار و 500 متر مربع از معابر ناحیه منفصل شهری حسن آباد از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و گفت: برای این سطح از بهسازی معابر قریب به 1500 تن آسفالت صرف شده است.

وی همچنین به اجرای 6300 مترمربع زیرسازی، 2050 متر عملیات جدو گذاری، 400 متر مربع پیاده روسازی، 150 مترمکعب دیوارچینی و 76 متر پله گذاری در راستای بهسازی سطح معابر و محلات در سطح ناحیه اشاره نمود.

ساعدموچشی تصریح کرد: این عملیات عمرانی در خیابان های امام شافعی، خیابان زردشت (کارخانه ون)، محله باخه نوا و تعریض شانه خاکی ورودی حسن آباد در طول سال جاری انجام شده است.

 

 

 

نظر شما