در دولت تدبیر و امید: تعداد روستاهای گازرسانی شده در آذربایجان‌غربی چهار برابر شده است

۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۳:۰۰:۳۰
کد خبر: ۱۱۱۲۸۹۷
در دولت تدبیر و امید: تعداد روستاهای گازرسانی شده در آذربایجان‌غربی چهار برابر شده است
رئیس واحد برنامه‌ریزی و کنترل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: تعداد روستاهای گازرسانی شده در استان از سال ۹۲ از ۳۰۶ روستا به ۱۲۱۸ رسیده است.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، جمشید درستکار که به همراه شیخی مدیرعامل و صبوری رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان در استودیو برنامه رادیویی "مردم و مسئولار" حاضر شده بود، اظهار کرد: ۲۴۵۲ روستای استان قابلیت گازرسانی دارند که بر همین اساس طبق برنامه‌ریزی‌ها، تلاش شرکت گاز آذربایجان‌غربی بر این است که تمامی این روستاها تا سال ۱۴۰۱ از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند.

وی با اعلام اینکه بیش از ۵۰۰ روستای استان هم اکنون در حال گازرسانی هستند، افزود: می‌کوشیم گازرسانی به ۲۰۰ روستا را نیز امسال به پیمان واگذار کنیم.

رئیس برنامه‌ریزی و کنترل شرکت گاز آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه تا سال ۹۲ فقط ۳۰۶ روستای استان از نعمت گاز برخوردار بودند، اعلام کرد: در دولت تدبیر و امید گازرسانی به صورت ویژه‌ای در دستور کار قرار گرفت و براین اساس، از سال ۹۲ تاکنون، ۹۱۲ روستا گازدار شدند و این روند با شدت در تداوم است.

درستکار همچنین به مصوبه شورای اقتصاد کشور مبنی بر جایگزینی سوخت اشاره کرد و افزود: مطابق این مصوبه، صنایعی که طی ۳ سال گذشته از سوخت گازوئیل استفاده می‌کردند، در صورت تایید شرکت نفت، به صورت رایگان گازرسانی می‌شوند.

وی در ادامه، با تاکید بر اینکه گازرسانی و واگذاری اشتراک باید در چارچوب قانون باشد، گفت: در صورت مجوز و تاییدیه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، ما مشکلی در واگذاری اشتراک به درخواست کنندگان نداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز