سردار سلیمانی نماد احساس مبتنی بر عقل بود

۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۰:۵۱
کد خبر: ۱۱۱۳۱۵۸
سردار سلیمانی نماد احساس مبتنی بر عقل بود
مشهد- ایرنا- فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به ویژگی های شخصیتی سردار شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم نماد احساس مبتنی بر شعور و عقل بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سردار یعقوب علی نظری در حاشیه نشست بصیرتی و اهدای کمک های مومنانه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: احساسات جوانانی که می‌خواهند ادامه دهنده راه این شهید باشند، باید مبتنی بر تعقل و فکر شکل گیرد تا این مسیر  همراه با شعور و شور طی شود.

وی ادامه داد: کارهای مختلفی باید در زمینه‌های تبیینی، رفتاری و هنری برای معرفی این شهید به نسل جوان انجام شود زیرا شخصیت سردار سلیمانی ظرفیت های بسیار برای الگو گیری دارد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به واقعه ۹ دی در سال ۱۳۸۸ گفت: این روز به روز بصیرت برای امت ما و سایر کشورهای اسلامی نامگذاری شده است زیرا توطئه بزرگی که با حمایت همه مستکبران و معاندان انقلاب اسلامی برای براندازی نظام شکل گرفته بود با تجمع مردمی و حرکت خودجوش مردم خنثی شد.  

وی افزود: مردم انقلابی بعد از خرداد ۸۸ و حرکت هایی که صورت گرفت متوجه شدند که دشمنان چه نیتی در سر دارند و با بصیرت انقلابی که پیدا کردند در تجمع ۹ دی حضور یافتند.

سردار نظری ادامه داد: کار مردم از این جهت بزرگ محسوب می شود که قصد و نیت دشمنان برای حرکتی بسیار بزرگ تدارک دیده شده بود و این حرکت مردم باعث خنثی شدن، نقشه آنها شد.  

وی با اشاره به فرازهایی از زندگی شهید سلیمانی گفت: سردار سلیمانی تربیت شده مکتب و نظام مقدس انقلاب اسلامی بود که شخصیت او در دفاع مقدس شکل گرفت و تعالی پیدا کرد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) افزود: فعالیت این شهید به جغرافیای خاصی محدود نمی‌شد و به همین دلیل تجسم یک انسان تربیت شده بر اساس مکتب اسلام و در دامان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

وی ادامه داد: این نشان دهنده توان نرم افزاری انقلاب و مکتب امام خمینی (ره) است که می‌تواند افراد مجاهد و مبارز تربت کند و شهید سلیمانی تجسم یک انسان تربیت شده بر اساس این مکتب بود.

سردار نظری گفت: رمز موفقیت شهید سلیمانی اخلاص بود و به منشاء قدرت لایزال الهی اتصال پیدا کرده بود و این پیوند که با خدا باشد هیچ وقت فنا نمی‌شود.

وی افزود: مباررزه در همه جهات شامل مبارزه با نفس و انواع پلشتی‌هایی که در درون جامعه و دنیای ظلم و جود دارد اگر در دستور زندگی ما قرار گیرد خط شهید سلیمانی ادامه پیدا خواهد کرد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) ادامه داد: بعد از شهادت شهید سلیمانی حمله به پایگاه عین الاسد مهمترین ضربه به هیمنه پولادی آمریکا بود ولی نکته مهم تر این است که دشمن باید همیشه در خوف از انتقام خون سردار سلیمانی باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز