حل مشکل تامین آب روستای میرعمر قطور

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۰:۴۵:۵۹
کد خبر: ۱۱۱۳۶۲۳
حل مشکل تامین آب روستای  میرعمر قطور
​رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از حل مشکل تامین آب روستای میر عمر با وارد کردن چشمه جدید به مدار بهره برداری خبر داد .

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، یداله سلطانی گفت : بنا بر گزارش های مردمی مبنی بر افت فشار و قطعی آب در مناطقی از روستای میر عمر بخش قطور بازدیدی از محل انجام و کارشناسان نسبت به رفع مشکل اقدام کردند .

وی افزود : با برسیهای انجام شده مشخص گردید دبی چشمه آب شرب این روستا تا حد زیادی کاهش یافته است . سلطانی خاطر نشان کرد : برای حل مشکل موجود یک دهنه چشمه جدید با قابلیت تامین آب پایدار برای روستای میر عمر وارد مدار بهره برداری شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت روستا با بیان اینکه این مهم بدون همکاری دهیاری ، شورای اسلامی و اهالی روستا میسر نبود اظهار داشت : خط انتقال چشمه جدید با همکاری شرکت آب و فاضلاب و اهالی روستا اجرا شد و آب سالم و بهداشتی در اختیار اهالی این روستا قرار گرفت . 

سلطانی گفت : در هیچ منطقه ای نباید مردم از داشتن آب شرب محروم باشند چرا که آب شرب یکی از نیازهای اساسی انسان است. وی با اشاره به این که یکی از اصلی ترین دغدغه های شرکت آب و فاضلاب خوی  تامین آب شرب و بهداشتی روستاییان است گفت: امروزه وجود منابع آب بیشتر در کشورها یک امتیاز بزرگ برای توسعه و پیشرفت و جایگاهی بی بدیل در حفظ سلامت و توسعه پایدار بخش روستایی است.

روستای میر عمر با یک هزار و 257 نفر جمعیت دارای 225 مشترک آب در بخش قطور واقع شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز