آیین وداع و اقامه نماز بر پیکر ۶ شهید گمنام؛

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر پیکر شهدای گمنام نماز اقامه کرد

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۰:۵۹:۳۸
کد خبر: ۱۱۱۳۶۴۳
نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر پیکر شهدای گمنام نماز اقامه کرد
آیین وداع و اقامه نماز بر پیکر ۶ شهید گمنام روز شنبه به امامت نماینده ولی فقیه در استان و با حضور جمعی از خانواده معظم شهدا و مسئولان سمنان در پارک موزه دفاع مقدس استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در این آیین گفت: شهدا عزیز و گرانقدرند و شهید قاسم سلیمانی در بین شهدا گلی خوشبو و عارفی از نوعی دیگر بود.

وی افزود: شهید سلیمانی کسی بود که گفت خدایا می‌خواهم طوری شهید شوم که عضوی از بدن من باقی نماند و بدنم خاکستر شود.

آیت الله شاهچراغی از سردار شهید سلیمانی به عنوان «عارف شهید» نام برد و گفت: شهید سلیمانی همواره از همه می‌خواست رهبر را تنها نگداریم، چرا که راه عاقبت به‌خیری، راه امام خامنه‌ای است.

در این آیین حبیب الله خجسته پور معاون استاندار، عباس گلرو نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم(عج) استان  و جمعی از مسوولان و مردم شهیدپرور سمنان حضور داشتند.

طبق مصوبه کارگروه شهدای گمنام استان سمنان، پیکر یکی از این شهدا روز دوشنبه در پادگان امام رضا(ع) شاهرود و پیکر ۲ شهید روز یکشنبه در دانشکده روانشناسی و منابع طبیعی مهدیشهر به خاک سپرده می‌شود. پیکر یک شهید امروز در روستای اعلا شهرستان سمنان و پیکر ۲ شهید روز یکشنبه در روستای ورکیان دامغان خاکسپاری می‌شود.

طی اعلام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان،  از این شهدا، ۲ شهید ۱۹ ساله، ۲ شهید ۲۰ ساله، یک شهید ۲۱ ساله و یک شهید ۲۲ ساله هستند.

استان سمنان سه هزار شهید تقدیم میهن اسلامی کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز