سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج :

لیگ با کیفیت بالا کلید خورد/ روی صعود به فینال تمرکز کرده‌ایم

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۲:۲۶:۴۲
کد خبر: ۱۱۱۳۷۳۲
لیگ با کیفیت بالا کلید خورد/ روی صعود به فینال تمرکز کرده‌ایم
سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج با بیان اینکه دور رفت لیگ برتر با کیفیت بالایی برگزار شد گفت: تیم ما نمایش فنی خوبی داشت و تمرکز وتوان خود را برای رسیدن به فینال گذاشته ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، امیر بخشی اظهار کرد: لیگ برتر تنیس روی میز در حالی دور رفت خود را پشت سر گذاشت که کیفیت تیم های حاضر در آن بسیار بالا بود و آمادگی 100 درصدی پینگ پنگ بازان را شاهد بودیم.

وی افزود: خوشبختانه تیم شهرداری کرج هم با پشت سر گذاشتن اردوهای مناسب به این رقابت ها پای گذاشت و خوشحالم که توانستیم دور رفت را با صدرنشینی گروه خودمان به پایان ببریم.

بخشی با تاکید براینکه پیروزی مقابل دانشگاه آزاد اوج عملکرد ما در دور رفت بود گفت: تلاش مضاعف بازیکنان در کنار ارنج تیم درنهایت ما را پیروز بازی سخت مقابل تیم قدرتمند دانشگاه آزاد کرد.

 سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج با تاکید براینکه شاکله تیم را بازیکنان جوان تشکیل می دهند گفت: قطعا تمام توان خود را خواهیم گذاشت تا بهترین نتیجه ممکن را در دومین حضور خود در لیگ برتر رقم بزنیم.

وی در پایان گفت: بنا براعلام فدراسیون دور برگشت مسابقات از نیمه دوم بهمن ماه آغاز می شود و ما نیز پس از استراحت چند روزه از سه شنبه تمرینات واردوهای خود را از سر خواهیم گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز