با مشارکت مدیریت شهری کرج؛

ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتتاح شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۸:۴۴:۳۵
کد خبر: ۱۱۱۴۱۴۸
ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتتاح شد
در ادامه پویش شنبه های جهادی ساختمان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان البرز با مشارکت مدیریت شهری کرج به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، آیین افتتاح این فضای فرهنگی عصر روز شنبه با حضور مسئولان استانی و شهری برگزار شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج در مراسم افتتاح ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، اظهار کرد: راه‌اندازی این مرکز نقش مهمی در جذب کودکان و نوجوانان علاقه‌مند دارد.

وی یکی از اهداف اجرای این پروژه را پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان دانست و گفت: احداث چنین پروژه‌ای موجب شکوفایی استعداد نوجوانان در زمینه‌های مختلف می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج در پایان گفت: این کانون در زمینی به مساحت هزار و ۵۰۰ مترمربع  با اعتباری 50 میلیارد ریالی  وبا کاربری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سه‌طبقه احداث‌شده است.

99796

شهردار کرج نیز در آیین افتتاح این مرکز فرهنگی  یکی از رسالت‌های مهم شهرداری در حوزه فرهنگ را برنامه‌ریزی برای همه شهروندان دانست و گفت: توجه به مقوله فرهنگی در مدیریت شهری مشهود است.

علی کمالی زاده عصر روز گذشته گفت: این ساختمان با وسعت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع به‌واسطه همکاری شهرداری و کانون پرورش فکری کودکان آماده و در اختیار شهروندان قرارگرفته است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری یک‌نهاد عمومی و غیردولتی است، افزود: در خصوص گسترش امکانات فرهنگی بودجه‌ای از طریق دولت به این بخش تزریق نمی‌شود.

شهردار کرج ادامه داد: بااین‌وجود عملکرد مدیریت شهری کرج در این حوزه مطلوب بوده و در حال حاضر توجه به مقوله فرهنگی در مدیریت شهری مشهود است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز