مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز پاسخ داد:

علت خاموشی شبانه برخی از معابر شهری/ ضرورت صرفه جویی در روزهای زمستانی

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۰:۳۳:۴۸
کد خبر: ۱۱۱۴۲۸۵
علت خاموشی شبانه برخی از معابر شهری/ ضرورت صرفه جویی در روزهای زمستانی
چند روزی است برخی شهروندان در ساعات پایانی روز با خاموشی برخی معابر اصلی وفرعی در سطح شهر مواجه اند واین سوال را دارند که علت این خاموشی ها از چیست.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، در این ارتباط مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و افزایش مصرف گاز ، خصوصا در بخش خانگی ، تامین گاز نیروگاه های تولید برق با مشکل مواجه شده است لذا استدعا داریم با صرفه جویی در مصرف گاز و حذف مصارف غیر ضروری برق ، ما را در تامین برق مطمئن و پایدار یاری کنند. 

بهنام بیات با اشاره به اینکه برای صرفه جویی در مصرف گاز نیروگاه ها، ۶۰ درصد روشنایی معابر اصلی شهرهای این استان تا پایان فصل زمستان خاموش خواهد بود گفت: با توجه به برودت هوا و مصرف بی رویه گاز  در این روزها سوخت نیروگاه ها دچار مشکل شده که وزارت نیرو برای همکاری با شرکت ملی گاز ایران  تصمیم گرفت بخشی از مصارف خود را که مرتبط  با روشنایی معابر بلوارهای اصلی خیابان ها است از مدار خارج کند.

این مسئول تصریح کرد: از مردم استان البرز انتظار می رود در مصرف برق و گاز صرفه جویی کنند تا بتوانیم روزهای سرد زمستانی را با کمترین مشکل در تامین انرژی پشت سر بگذاریم.

 

نظر شما