معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان :

فعالیت‌های هنری در مناطق زرد کرونایی استان سمنان مجاز شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۳:۲۴:۲۶
کد خبر: ۱۱۱۴۴۷۲
فعالیت‌های هنری در مناطق زرد کرونایی استان سمنان مجاز شد
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: فعالیت آموزشگاههای آزاد هنری، سینماها و برنامه‌های نمایشی در هفت شهرستان زرد استان به فعالیت بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ ابوالفضل دلارام روز یکشنبه به رسانه‌ها ابراز داشت: شهرستانهای میامی، شاهرود، دامغان، گرمسار، سرخه، مهدیشهر و آرادان از نظر شیوع کرونا در وضعیت زرد قرار دارند و بر همین اساس فعالیت آموزشگاههای آزاد هنری، سینماها و سالن های نمایش این شهرستان‌ها با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بلامانع است.

وی افزود: شهرستان سمنان همچنان در وضعیت نارنجی قرار دارد و فعالیت‌های هنری نام برده شده در این شهرستان همچنان ممنوع است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: متصدی سالن های سینما، آموزشگاههای آزاد هنری و سالن های نمایش برای انجام فعالیت باید مقررات و شیوه نامه های بهداشتی را همچنان با قوت رعایت کنند و در صورت مشاهده تخلف با مراکز متخلف برخورد خواهد شد.

۶ سینما در استان سمنان وجود دارد که از این تعداد ۲ سینما سیار است.

۲۰ گروه تئاتر در استان سمنان به ثبت رسیده است. ۹۷ آموزشگاه آزاد هنری در استان سمنان فعالیت می‌کنند که از این تعداد، ۵۰ آموزشگاه در شهرستان سمنان هستند.​

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز