رییس هیئت دوومیدانی لرستان:

لرستان میزبان مسابقات دوو میدانی صحرانوردی کشور شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۵:۳۸:۱۹
کد خبر: ۱۱۱۴۶۲۹
لرستان میزبان  مسابقات دوو میدانی صحرانوردی کشور شد
سیاوش سپهوند گفت: گفت: لرستان برای دومین بار میزبان مسابقات دو و میدانی صحرانوردی کشور شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛   اولین جلسه هم اندیشی مسابقات دو صحرانوردی کشور که با حضور پیشکسوتان دو و میدانی، قهرمانان ورزشی و جمعی از ورزشکاران استان در راستای همدلی برای سربلندی لرستان و با رعایت پروتکل های بهداشتی در دفتر هیات دو و میدانی استان برگزار شد.

رئیس هیات دوومیدانی لرستان در حاشیه این جلسه با اشاره به اینکه برای شروع کار مسابقات دو و میدانی صحرانوردی کشور و برای دومین میزبانی لرستان در مسابقات کشوری جلسه هم اندیشی با پیشکسوتان برگزار شد، افزود: در این جلسه خواستیم از وجود با برکت پیشکسوتان و رهنمودهای آنها برای اجرای کار و برنامه مسابقات قهرمانی کشور استفاده کنیم.

سیاوش سپهوند تصریح کرد: در این جلسه هم‌اندیشی درباره مسائل مختلفی از جمله چگونگی برگزاری مسابقات ،مکان مسابقات و منتخب کردن تیم های استان در رده نوجوانان و جوانان در دو بخش پسر و دختر تبادل نظر شد،و با توجه به اینکه در سال ۹۸ لرستان برای اولین بار میزبان مسابقات قهرمانی جوانان دختر و پسر بود تجربه خوبی در این زمینه داریم و می‌توانیم یک میزبانی با آبرومند و زبانزد را برگزار کنیم.

رئیس هیات دو و میدانی لرستان با اشاره به صحبت‌های رئیس فدراسیون دو و میدانی که گفته بودند از آنجا که لرستان میزبان مسابقات رده های پایه کشوری را با هدفمندی انتخاب کرده، نشان دهنده هوشمندی هیات دو و میدانی و کمیته فنی این هیات دارد، عنوان  کرد: امیدواریم با توجه به اینکه لرستان سابقه خوبی در دوهای استقامت و نیمه استقامت دارد و با توجه به شرایط توپوگرافی استان بتوانیم قهرمانان خوبی را معرفی کنیم.

او با اشاره به مسابقات انتخابی تیم منتخب دو صحرانوردی لرستان در مسابقات کشور ، بیان  کرد: در حال حاضر در تمام شهرستان‌ها مسابقات انتخابی در رده های نوجوانان و جوانان در دو بخش پسر و دختر برگزار یا در حال برگزاری است که نفرات برتر هر شهرستان به تیم منتخب لرستان راه خواهند یافت که انشالله تیم لرستان را بر سکوی قهرمانی ببینیم.

سپهوند با اشاره به موضوع مسیریابی این مسابقات نیز خاطر نشان  کرد: با توجه به استانداردهای فدراسیون دو و میدانی، مسیر می تواند چمن،شن، خاک و در نهایت آسفالت باشد و با توجه به شرایطی که در استان وجود دارد امیدواریم بهترین مکان با چشم انداز بسیار زیبا را انتخاب کنیم.

اوضمن تقدیر از حضور پیشکسوتان در این جلسه گفت: از کلیه پیشکسوتان عزیز تقاضامندیم که در این راه ما را تنها نگذارند و ما را حمایت کنند تا بتوانیم با همفکری و هم‌اندیشی همدیگر بهترین میزبانی را برگزار کنیم.

سپهوند  در پایان ضکمن تقدیر  ازحشمت الله  امان الهی مدیر کل ورزش و جوانان استان بابت چندین جلسه در مورد میزبانی مسابقات دو صحرانوردی کشور، گفت: مدیرکل ورزش و جوانان لرستان برای برگزاری مسابقات دو صحرانوردی کشور قول مساعد کمک دادند که انشالله ما را در این راه حمایت خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز