آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۱۵ دی ۹۹

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۴:۱۵:۱۵
کد خبر: ۱۱۱۵۱۷۷
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۱۵ دی ۹۹
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت که با فوت ۲ نفر دیگر از بیماران قطعی مبتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جانباختگان کرونایی این استان به یک هزار و ۴۲۱ نفر رسید.

به گزارش برنا؛ دکتر «محمد طاهری» روز دوشنبه گفت: با شناسایی هفت بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های این استان به ۹ هزار و ۸۴۳ نفر رسید.

وی اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۶ مورد بوده که از این تعداد ۴۷ نفر در بخش عادی و ۹ بیمار نیز در بخش آی.سی.یو بستری شدند، ضمن آنکه وضعیت جسمی ۳۱ نفر از این تعداد وخیم گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۵۸، بهار ۵۶۰، تویسرکان ۶۰۴، رزن ۳۹۲، درگزین ۱۷۳، فامنین ۱۷۲ و کبودراهنگ ۶۲۱ نفر بوده است.

طاهری افزود: همچنین یک هزار و ۸۴۱ نفر در ملایر، یک هزار و ۹۹ در نهاوند و سه هزار و ۷۵۵ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند که ۲۶۸ نفر از بیماران بستری، افراد غیربومی و از خارج استان هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز