آغاز فاز دوم ساخت پیست اسکی مشهد

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۱:۰۰:۰۲
کد خبر: ۱۱۱۵۶۴۸
آغاز فاز دوم ساخت پیست اسکی مشهد
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: در فاز دوم ساخت پیست اسکی شیرباد قرار است تله‌کابینی از پیست تا زشک و در‌نهایت تا نیشابور راه‌اندازی شود، خوشبختانه سرمایه‌گذارهم پیدا شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فرزاد فتاحی درخصوص پیست شیرباد اظهار کرد: بعد از بازدیدی که از پیست داشتیم تمامی مشکلات و ‌ضعف‌ها بررسی ‌و قرار شد در کمترین زمان ممکن، 19 مصوبه این بازدید عملیاتی شوند که به نظر من بسیار عالی بود‌.

او ادامه ‌داد: برخی مصوبه‌ها تا پایان دی‌ انجام می‌شوند و برخی زمان‌بر هستند. قرار شد فاز دوم ساخت پیست اسکی آغاز شود وسرمایه‌گذار از طریق فرمانداری گلبهار کارها را دنبال کند. در فاز دوم قرار است تله‌کابینی از پیست تا زشک و در‌نهایت تا نیشابور راه‌اندازی شود که این موضوع در طرح اولیه آمده بود. خوشبختانه سرمایه‌گذارهم پیدا شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی خاطر‌نشان کرد: موضوع مهم دیگری که به آن پرداخته شد، صدور مجوز برای جاده و بهبود دسترسی به پیست بود تا مسیر ایمن‌تری باشد. یک مجوز تا آخر دی داده می‌شود تا سرمایه‌گذار با هماهنگی فرمانداری مسیر ‌روستای دولت‌آباد تا سد دولت‌آباد را آماده کند.

فتاحی خاطرنشان کرد: با همکاری استانداری قرار شد بودجه سیصد‌میلیون‌تومانی به‌صورت قطعی و 100‌درصدی در اختیار آن‌ها برای حل این مشکل اختصاص یابد، همچنین یک بهسازی ‌در مسیر جاده روستای دولت‌آباد تا محل نگهبانی پیست ‌خواهیم داشت و به‌دلیل اینکه در مسیر رودخانه است، منابع طبیعی قول داد تا مجوز لازم برای این کار را صادر کند. قرار شد در روزهای تعطیل که مردم و علاقه‌مندان راهی پیست می‌شوند، در ایستگاه هلال‌احمر مستقر شوند و نیروی انتظامی نیز برای حضور نیروهای خود در این مسیر قول مساعد داد. همچنین صحبت‌هایی‌ برای آنتن‌دهی موبایل در منطقه شد و قرار است بررسی‌هایی در‌این‌زمینه صورت بگیرد.

او گفت: در این چند سال پیست شیرباد با مشکلات زیادی روبه‌رو بوده است و فکر می‌کنم توانستیم در یک کار عملیاتی با حضور مسئولان مرتبط، این مشکلات را حل کنیم.

 

نظر شما