حضور نماینده کردستان در رقابت های لیگ دسته یک بدمینتون کشور

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۲:۱۱
کد خبر: ۱۱۱۵۷۶۰
حضور نماینده کردستان در رقابت های لیگ دسته یک بدمینتون کشور
لیگ دسته یکم بدمینتون در بخش آقایان کشور از اوایل بهمن ماه آغاز خواهد شد و استان کردستان با یک نماینده در این دوره از رقابت ها حضور پیدا کرده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ فدراسیون بدمینتون کشور تاریخ آغاز مسابقات لیگ دسته یکم آقایان کشور را اعلام کرد.
 
طبق اعلام فدراسیون مرحله مقدماتی این مسابقات از روز دوم بهمن ماه آغاز می شود و تا سه روز ادامه خواهد داشت.
 
مسابقات لیگ دسته یکم بدمینتون کشور با حضور 12 تیم در 4 گروه چهار، سه و دو تیمی برگزار می شود و استان کردستان با یک نماینده تحت عنوان تیم هیات بدمینتون کردستان در این مسابقات شرکت کرده است .
 
نماینده کردستان در گروه الف مرحله مقدماتی با تیم های کرمانشاه و طلوع پلاست پوستین تبریز هم گروه است و برای صعود به مرحله نیمه نهایی مبارزه خواهد کرد.
 
هیات بدمینتون کرمانشاه، هیات بدمینتون کرمان، هیات بدمینتون خراسان رضوی، هیات بدمینتون نیشابور، هیات بدمینتون قم، هیات بدمینتون البرز، شاهرود شرقی البرز، شرکت زغال سنگ، هیات بدمینتون سمنان، آکادمی مدال قائمشهر، هیات بدمینتون کردستان و طلوع پلاست پوستین تبریز 12 تیم حاضر در این لیگ دسته یکم سال 99 آقایان هستند.
 
پارسا مظفری کُرد، میلاد اکبر نیا، متین اسدی، مبین ثلاثی، یوسف کابله سوری، شایان رضا ربابی، ادیب عظیمی، سینا زارعی، فربد بیدارپور، فراز امیر حسینی و سامان لطفی بازیکنان تیم هیات بدمینتون کردستان هستند که با سرمربیگری فریبرز بیدارپور و سرپرستی پوریا دانایی در این فصل به میدان خواهند رفت.

 

نظر شما