افتتاح پروژه آموزشی و پرورشی کشور به شکل متمرکز در مشهد

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۴:۴۳:۰۸
کد خبر: ۱۱۱۵۹۰۶
افتتاح پروژه آموزشی و پرورشی کشور به شکل متمرکز در مشهد
۷۴ پروژه آموزشی و پرورشی پنج استان کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش به شکل متمرکز در مشهد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، در مراسمی که به همین مناسبت برگزار شد ۸۹۳ کلاس درس در سراسر کشور به نام "سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی" افتتاح شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم گفت: افتتاح پروژه‌های آموزشی و پرورشی سردار سلیمانی در استانهای آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، خوزستان، کرمان و خراسان رضوی انجام شد.

قاسمعلی خدابنده افزود: از مجموع این تعداد پروژه سه مورد متعلق به خراسان رضوی است.

وی ادامه داد: یکی از این پروژه‌ها مجتمع آموزشی سردار شهید قاسم سلیمانی به عنوان بزرگترین مجتمع در این استان است که به عنوان شاخص‌ترین پروژه آموزشی در خراسان رضوی تحت عنوان مجتمع آموزشی حیات طیبه سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی در شهر مشهد دایر شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: این مجتمع شامل پیش دبستانی، مقاطع اول و دوم ابتدایی و مقاطع اول و دوم متوسطه و دارای ۴۹ کلاس، کارگاه و آزمایشگاه و همچنین ۲ سالن ورزشی، ۲ آمفی تئاتر، ۲ تالار کتابخانه، سالن بازی کودکان و دیگر تاسیسات لازم است. 

خدابنده افزود: مجتمع آموزشی حیات طیبه سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی در منطقه محروم و حاشیه شهر مشهد با زیربنای ۱۲ هزار و ۴۵۷ مترمربع و با گنجایش هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز بنا شده است.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی این پروژه با صرف اعتبارات دولتی پارسال آغاز شد و برای ساخت، آماده‌سازی و تجهیز آن تاکنون ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز