کاپیتان تیم تنیس روی میز شهرداری کرج:

هدف ما کسب عنوان قهرمانی است/"شهرداری کرج" یک شگفتی در تنیس روی میز است

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰:۱۲:۲۲
کد خبر: ۱۱۱۶۲۴۹
هدف ما کسب عنوان قهرمانی است/شهرداری کرج یک شگفتی در تنیس روی میز  است
کاپیتان تیم تنیس روی میز شهرداری کرج با تاکید براینکه با یک برنامه ریزی خوب و آمادگی بالا پا به فصل جدید لیگ برتر گذاشتیم گفت: هدف ما قهرمانی است وبه چیزی غیر از آن فکر نمی کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، حمید رضا طاهر خانی اظهار کرد: فصل جدید لیگ برتر تنیس روی میز در حالی دور رفت خود را به پایان برد که چهره های تاپ وشاخص این رشته در تیم های مختلف تقسیم شده اند و به نوعی تیم ها در یک سطح هستند.

وی افزود: در گروه ما نیز 4 تیم حاضر با تمام توان و انگیزه بالا وارد شده بودند وانتظار رقابتی سخت و تنگاتنگ را پیش بینی می کردیم.

طاهر خانی با اشاره به اینکه تیمش برای حضور موفق در این مسابقات تمام توان خود را به کار گرفته است گفت: ما اردوهای آماده سازی طولانی را پشت سر گذاشتیم وسخت تمرین کردیم تا با حداکثر توان وهماهنگی  در مسابقات حاضر شویم و کسب امتیازات کامل دور رفت نیز گواه همین موضوع است.

ملی پوش تنیس روی میز ایران تصریح کرد: کسب صدرنشینی دور رفت در گروه دوم ارزشمند است اما برای ما هیچ چیز تمام نشده است و تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا همین روند  تا رسیدن به مراحل بالاتر و کسب عنوان قهرمانی ادامه پیدا کند.

وی باشگاه شهرداری کرج را یک باشگاه حرفه ای توصیف کرد و گفت: شهرداری کرج دومین سال حضور خود را در لیگ برتر تجربه می کندبا این حال کادر مدیریتی و فنی خوبی را در اختیار گرفته و همین مساله سبب شده شرایط مناسبی برای حضور در این تیم برای بازیکنان مهیا باشد.

طاهر خانی تصریح کرد: امکانات اردویی و تمام آن چیزی که یک بازیکن نیاز دارد در این باشگاه مهیا شده است و از نگاه فعالان این رشته شهرداری کرج توانسته در عمر کوتاه حضور خود در عرصه حرفه ای تنیس روی میز دور از انتظار عمل کند و شگفتی ساز شود.

 

نظر شما