هزینه ۱۵ میلیارد ریالی تیم کشتی خراسان رضوی در لیگ برتر

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۱:۱۶:۳۷
کد خبر: ۱۱۱۶۳۵۲
هزینه ۱۵ میلیارد ریالی تیم کشتی خراسان رضوی در لیگ برتر
رییس هیئت کشتی خراسان رضوی گفت: ۲ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان گردش مالی هیئت کشتی خراسان رضوی در سال ۹۸ بوده است که حدود ۱.۵ میلیارد هزینه‌ها صرف تیم لیگ برتری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مسعود ریاضی در مجمع سالیانه هیات کشتی خراسان رضوی در خصوص گزارش عملکرد سال ۹۸ این هیات، اظهار کرد: در سال ۹۸، ۱۵ مسابقه استانی با حضور ۲۱۰۴ نفر برگزار شد. در مجموع ۲۱۳ تیم در مسابقات استانی سال ۹۸ شرکت کردند. ۲۷ مورد میزبانی و اعزام به مسابقات کشوری داشتیم که عمده هزینه‌های جاری هیات را میزبانی‌ها و اعزام تیم‌ها به مسابقات کشوری تشکیل می‌دهد.

وی افزود: ۳ مورد میزبانی و ۷ مورد اعزام به مسابقات بین‌المللی داشتیم. ۱۳ طلا، ۴ نقره و ۴ برنز در مجموع کسب کردیم. ۱۲ مورد مدال‌های جهانی و آسیایی در رده‌های سنی مختلف داشتیم که یک طلای جهانی و دو طلای آسیایی در رده نوجوانان بدست آوردیم. همچنین در مسابقات ملی ۲۵ نفر مدال‌آور داشتیم که ۶ مدال طلا کسب کردیم.

رییس هیات کشتی خراسان رضوی اضافه کرد: ۱۵ مربی و داور به مسابقات بین‌المللی اعزام کردیم. ۶۴ نفر ورزشکار به اردوهای رده‌های سنی مختلف تیم ملی دعوت شده‌اند. در لیگ دسته یک، تیم مشهد عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. در لیگ برتر با تیم تا ثبت جهانی توس، عنوان چهارمی لیگ را از آن خود کردیم. ۲۱ تخته تشک به کمک اداره کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی تهیه و در شهرتان‌های استان توزیع شد.

ریاضی ادامه داد: ۱۶۸ نفر مربی فعال، ۶۲ داور فعال در عرصه ملی، ۵ کشتی‌گیر ملی‌پوش در رده‌های مختلف، ۴ مربی ملی‌پوش و ۵ اعزام داور به مسابقات بین‌المللی داشتیم.

وی در خصوص گردش مالی هیات کشتی خراسان رضوی تصریح کرد: ۲ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان گردش مالی هیات کشتی خراسان رضوی در سال ۹۸ بوده است که حدود یک و نیم میلیارد از هزینه‌ها صرف تیم لیگ برتری شد. در مسابقات زنده یاد موسوی ۶۰۰ میلیون تومان هزینه کردیم که ۳۰۰ میلیون تومان آن از طریق طلب فدراسیون از شهرداری مشهد پرداخت شد.

 

نظر شما