مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل:

مهلت ثبت نام دریافت تسهیلات کرونایی بخش گردشگری تمدید شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۵:۳۱:۰۷
کد خبر: ۱۱۱۶۶۰۰
مهلت ثبت نام دریافت تسهیلات کرونایی بخش گردشگری تمدید شد
مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: مهلت ثبت نام دریافت تسهیلات کرونایی بخش گردشگری که تا پایان آذرماه تعیین شده بود تا آخر بهمن مجددا تمدید شد.

به گزارش برنا،حسین وطن دوست در جلسه بررسی مسایل و مشکلات طرحهای گردشگری آسیب دیده از بیماری کرونا افزود: این تسهیلات شامل طرح ها و مراکزی از قبیل هتلها،هتل آپارتمان ها ،مجتمع های جهانگردی و گردشگری،مهمانپذیر ها ،مهمانسراها ،مسافرخانه ها ،مراکز بوم گردی ،مراکز اقامتی ،پذیرایی،خدمات بین راهی ، زائرسراها ،دفاتر خدمات مسافرتی ،گردشگری و آژانس های مسافرتی است.

وی بیان کرد: مبلغ در خواستی واحدهای گردشگری معرفی شده به بانکهای عامل  16 میلیارد تومان است که از آن حدود پنج میلیارد تومان  با یک میلیارد تومان افزایش نسبت به هفته گذشته توسط بانکها پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: بازپرداخت تمامی وام هایی که تاکنون به فعالان حوزه گردشگری پرداخت شده تا پایان سال ۹۹  امهال می شود. 

وطن دوست گفت: هدف از این امهال ، حمایت از کسب و کارهای حوزه گردشگری در دوران شیوع بیماری  کرونا که عملاً امکان کسب درآمد و بازپرداخت  اقساط بانکی خود را ندارند، است .

در این جلسه مشکل تسهیلات چهار طرح گردشگری شهرستان مشگین شهر با حضور دو بانک استانی،  سینا و گردشگری که در ایام کرونایی آسیب دیده بودند بررسی و قول مساعدت از طرف بانکهای مذکور داده شد.

 

نظر شما