بانوان شمشیرباز اسلحه فلوره از اردوی تیم ملی در ارومیه می‌گویند

۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۹:۳۲:۱۵
کد خبر: ۱۱۱۶۸۲۴
بانوان شمشیرباز اسلحه فلوره از اردوی تیم ملی در ارومیه می‌گویند
اردوی تیم ملی شمشیربازی اسلحه فلوره با حضور چهار شمشیرباز در ارومیه برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، اولین اردوی تیم ملی اسلحه فلوره بانوان به میزبانی ارومیه و با حضور «هانیه خوشخواهی»، «فاطمه زارع شریفی» ، «مریم وهابی» و «شیدا حسینی» در ارومیه برگزار شد و «الهه قهرمانی» بدلیل مثبت اعلام شدن تست کرونا در این اردو حضور نداشت.

فاطمه زارع شریفی با اشاره به امکانات مطلوب ارومیه برای میزبانی این اردو گفت: برگزاری اردو بعد از چندین ماه تعطیلی اتفاق خوشحال کننده ای بود و اکنون تمام تلاش خود را برای بازگشت به شرایط ایده آل انجام می‌دهیم.
وی در خصوص تمرینات خود در دوران کرونا گفت: در این مدت، تمرینات خود را در منزل یا فضای آزاد برگزار می‌کردیم و در حال حاضر شرایط قابل قبولی داریم گرچه بخاطر این تعطیلی دچار افتی محسوس شده‌ایم ولی این اردو تاثیر زیادی در ایجاد شرایط مسابقه و آمادگی داشته است.
وی سایر شمشیربازان را نیز در شرایط ایده‌آل دانست و گفت: تلاش ما آمادگی برای مسابقات انتخابی المپیک توکیوست.

شیدا حسینی گفت: اردوی این هفته را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کردیم و تلاش خود را برای رسیدن به شرایط مطلوب انجام دادیم.
حسینی افزود: تعطیلی یک سال گذشته، ما را از شرایط حرفه‌ای دور کرد و مجبور بودیم در خانه تمرین کنیم با این حال آغاز دوباره تمرینات اتفاق بسیار خوبی بود.

مریم وهابی دیگر شمشیرباز حاضر در اردو گفت: بعد از یکسال برگزاری اردو برای ما بسیار مثمرثمر بود.
وی ادامه داد: تعطیلی باشگاه‌های ورزشی در تهران ما را مجبور به تمرین در خانه یا پارک کرد و اکنون تلاش می‌کنیم به شرایط مسابقه بازگردیم.
وی افزود: بقیه شمشیربازان نیز در شرایط خوبی به سر می‌برند.
وی ادامه داد: ارومیه با داشتن مردمان میهمان نواز و شرایط اردویی شرایط خوبی برای میزبانی دارد و این اردو نیز برای همه ما رضایتبخش بود.

هانیه خوش‌خواهی یکی از شمشیربازان ارومیه‌ای این اردو افزود: بعد از مدت‌ها یکی از بهترین اردوها را برگزار کردیم و خوشحالیم که توانسته‌ایم به شرایط اردو و آمادگی بازگردیم.
این شمشیرباز خاطرنشان کرد: سطح بقیه اردونشینان نیز بالاست و در سطح بسیار خوبی تمرینات آمادگی خود را برگزار کردیم.

این اردو امروز پنج‌شنبه به پایان می‌رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز