پیروزی نمایندگان کردستان در دیدارهای پایانی

۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۱:۱۱:۳۱
کد خبر: ۱۱۱۶۸۹۵
پیروزی نمایندگان کردستان در دیدارهای پایانی
دو نماینده کردستان در لیگ دسته یکم بسکتبال کشور در آخرین دیدار از دور رفت این رقابت ها حریفان خود را شکست دادند.
به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ مرحله رفت رقابت های لیگ دسته یک بسکتبال آقایان کشور در گروه الف منطقه شمال عصر روز چهارشنبه 17 دیماه به میزبانی کرمانشاه پایان یافت و نمایندگان کردستان در آخرین روز از این مسابقات حریفان خود را مغلوب کردند.
تیم خانه بسکتبال کردستان در آخرین دیدار برابر تیم خانه بسکتبال قزوین در یک بازی نزدیک و حساس توانست با نتیجه 75 – 74 این تیم را مغلوب کند.
خانه بسکتبال کردستان با سه بُرد و یک باخت و کسب 7 امتیاز با تفاضل گل 23 پس از خانه بسکتبال اسدآباد که 7 امتیازی است و تفاضل گل 26 دارد در جایگاه دوم گروه الف منطقه شمال قرار گرفته است.
تیم پاس ناجا کامیاران دیگر نماینده استان عصر روز گذشته در مصاف با تیم خانه بسکتبال اسدآباد با نتیجه 85 – 80 به پیروزی دست یافت و در پایان با 2 بُرد و 2 باخت و کسب شش امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی گروه الف شمال قرار گرفت.
با اعلام سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال مرحله برگشت این مسابقات 10 روز آینده برگزار می شود و میزبانی آن نیز متعاقبا مشخص و اعلام خواهد شد.
به گفته مدیرکل ورزش و جوانان کردستان؛ استان کردستان درخواست میزبانی مرحله برگشت رقابت های بسکتبال لیگ دسته یکم در گروه الف را به فدراسیون تحویل داده و این فدراسیون نیز موافقت خود را با میزبانی کردستان اعلام کرده است که در ورزهای آتی با قطعی شدن تصمیم فدراسیون به صورت رسمی رسانه ای خواهد شد.

 

نظر شما