رنگ بندی کرونایی شهرستانهای استان کرمان تا ۲۰ دی ۹۹

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۳:۴۵:۴۱
کد خبر: ۱۱۱۷۷۳۱
رنگ بندی کرونایی شهرستانهای استان کرمان تا ۲۰ دی ۹۹
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: متوسط فوت در هفته گذشته در استان کرمان کمتر از چهار مورد و هفته قبل از آن شش مورد بود و آمار رو به کاهش است و امیدواریم دچار خیز مجدد نشویم و از همه هم استانی ها و مسئولان تقاضا دارم همچنان فعالیت ها ادامه داشته و اطلاع رسانی رسانه ها کم نشود تا به بهبودی کامل برسیم.

به گزارش برنا؛ دکتر"حمیدرضا رشیدی نژاد" ظهر امروز ۲۰ دی ماه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با تشکر از دست اندرکاران برگزاری مراسم سالگرد شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهرهای انار، رودبار جنوب، ریگان، شهربابک، عنبرآباد، فاریاب، فهرج، قلعه گنج و کهنوج وضعیت آبی دارند.

وی افزود: نباید شرایط را عادی بپنداریم و همچنان رعایت پروتکل ها و سخت گیری ها انجام شود تا وضعیت حفظ، نهایتا سفید شده و زنجیره کاملا قطع شود.

رشیدی نژاد تصریح کرد: در بحث مرگ و میر روزانه، متوسط هفتگی مهم است و بیمارانی که در آی سی یو بستری و زیر دستگاه ونتیلاتور هستند، متاسفانه بیش از ۸۵ درصد از این افراد فوت می کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: متوسط فوت در هفته گذشته در استان کرمان کمتر از چهار مورد و هفته قبل از آن شش مورد بود و آمار رو به کاهش است و امیدواریم دچار خیز مجدد نشویم و از همه هم استانی ها و مسئولان تقاضا دارم همچنان فعالیت ها ادامه داشته و اطلاع رسانی رسانه ها کم نشود تا به بهبودی کامل برسیم.

وی با اشاره به گزارشی از طرح شهید سلیمانی عنوان کرد: جمعیت شهرها متفاوت است و ممکن است به همان نسبت تعداد افراد حمایت شده و تست ها بیشتر باشد و نکته مهم این است که باید نسبت گرفته و براین اساس قضاوت کنیم.

رشیدی نژاد تصریح کرد: همکاری همه از جمله بسیج، هلال احمر، اصناف، سازمان تبلیغات، مجموعه های حمایتی و ... موجب شده به لحاظ عملکردی در طرح شهد سلیمانی در کشور وضعیت نسبتا خوبی داشته باشیم.

وی در پایان بیان کرد: درخواست داریم نهادهای مختلفی که کمک های مومنانه را دارند و بسته های معیشتی توزیع می کنند، به همکاران ما در دانشگاه علوم پزشکی اطلاع بدهند که این موارد ثبت، به حساب مجموعه استان گذاشته و در وزارت بهداشت ثبت می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز