استاندار اردبیل:

۲۰ کیلومتر از محور بیله سوار- گرمی تا هفته دولت چهار خطه می شود

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۴:۰۶:۴۱
کد خبر: ۱۱۱۷۷۷۶
۲۰ کیلومتر از محور بیله سوار- گرمی تا هفته دولت چهار خطه می شود
استاندار اردبیل گفت: عملیات چهار خطه کردن ۱۲ کیلومتر از سمت گرمی تا پلیس راه و حدود ۸ کیلومتر از سمت بیله سوار به سه راهی گوگ تپه تا هفته دولت سال آینده انجام می شود.

به گزارش برنا، اکبر بهنام جو در حاشیه بازدید از محور بیله سوار - گرمی در گفت و گویی خبری افزود: برای اجرای عملیات چهار خطه کردن این مسیر در برخی قطعات، موانع زیرساختی دستگاه های خدماتی وجود دارد که مقرر شد تا یکماه آینده این جابجایی ها انجام شود.

وی بیان کرد: در کل محور برخی قطعات آماده است که عملیات خاکبرداری و خاکریزی می تواند شروع شود.
استاندار اردبیل اظهار کرد: تاکنون شرکت برق ۶۰ درصد کار جابجایی تاسیسات خود را انجام داده است.
بهنام جو افزود: فاضلاب هم سه کیلومتر از جابجایی خط انتقال را انجام داده و برای چهار کیلومتر باقی مانده هم تامین اعتبار انجام و سه میلیارد تومان تخصیص یافته است.
وی با بیان اینکه در ۴۰۰ متر از مسیر هم لوله های انتقال گاز وجود دارد، گفت: ظاین جابجایی را هم شرکت گاز انجام می دهد.
استاندار اردبیل دررادامه به انجام مطالعات خط ریلی اردبیل - پارس آباد اشاره کرد و گفت: مطالعات فاز اول این خط ریلی انجام شده و مطالعات ۲۲ کیلومتر از فاز دوم این خط ریلی از سمت اردبیل نیز به اتما رسیده است.
وی با اشاره به اجرایی شدن بندر خشک ، بالا بودن هزینه های تملک زمین در این منطقه را یادآور شد و افزود: بندر خشک در حال تملک بوده و به دلیل هزینه بالا ،در ابتدا به دنبال استفاده از ظرفیت بخش خصوصی بودیم که محقق نشد.
وی بیان کرد: به جهت بالا بودن قیمت ها با وزیر جهاد کشاورزی هماهنگ شده که زمین معوض آبی در اختیار مالکیت قرار داده شود که در این خصوص موافقت شده و فرماندار شهرستان در حال تملک از مالکین است.

 

نظر شما