با حضور مسئولان استانی و شهرستانی؛

مراسم استقبال از علی بهبود در حسینیه عاشقان ثارالله قائمشهر برگزار شد

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۸:۴۱:۳۸
کد خبر: ۱۱۱۷۹۶۷
مراسم استقبال از علی بهبود در حسینیه عاشقان ثارالله قائمشهر برگزار شد
قهرمان کاراته مازندرانی که با همراهی گروه جهادی اعزامی شهید محمد یزدانی (شهید شاخص جامعه ورزش استان) به هفت تپه، مدال قهرمانی خود را به شهدای گمنام اهداء کرده بود، در حسینیه عاشقان ثارالله قائمشهر مورد استقبال مسئولان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر؛ با حضور سرهنگ افشار، مسئول بسیج ورزشکاران، محمدرضا ییلاقی اشرفی، معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان، رجبی، رئیس هیات کاراته مازندران،  سرهنگ خادم، فرمانده سپاه قائمشهر، فضلی، رئیس شورای اسلامی شهر و قدیمی رئیس ورزش و جوانان قائمشهر، مراسم استقبال و تجلیل از علی بهبود، قهرمان کاراته که مدال خود را به شهدای خوشنام در هفت تپه تقدیم کرده بود، در حسینیه عاشقان ثارالله قائمشهر برگزار شد.

علی بهبود قهرمان کاراته، با همراهی جناب سرهنگ افشار، مسئول بسیج ورزشکاران مازندران، رجبی، رئیس هیات کاراته و فضلی، رئیس شورای شهر قائمشهر در یادمان شهدای هفت تپه حضور یافت و مدال قهرمانی خود را به شهدای خوشنام در هفت تپه تقدیم کرد.

جناب سرهنگ افشار در این مراسم استقبال با تقدیر از مدیرکل ورزش و جوانان، شورای شهر و هیات کاراته استان به منظور حمایت و پشتیبانی از این اقدام فرهنگی گفت: مازندران بیش از 100 هزار قهرمان ورزشی دارد که در بین آنان 15 ورزشکار جوانمرد هستند که در رقابت‌های ورزشی حاضر به رویارویی با  ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی نشدند و امروز در این مقطع حساس در خدمت جوانمردی دیگر از خطه ولایت‌مدار مازندران هستیم که در اقدامی ارزشمند همه داشته‌های ورزشی خود را تقدیم شهدای ایران اسلامی کرد.

محمدرضا ییلاقی اشرفی نیز در این مراسم ضمن تقدیر از روحیه و اقدام این جوان ورزشکار گفت: در گام دوم انقلاب، جوانان باید در مسیر تمدن سازی اسلامی گام بردارند و همین انتخاب از سوی قهرمانه کاراته که مدال ورزشی خود را به شهدا تقدیم می‌کند در همین مسیر تعریف می‌شود.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان افزود: باید دلاوری های جوانان دیروز که در راه انقلاب به شهادت رسیدند برای جوانان امروز بیشتر گفته شود و امیدوارم انتخاب آقای علی بهبود پشتوانه‌ای فرهنگی باشد برای جوانان ورزشکار شهرستان قائمشهر و استان مازندران.

سرهنگ خادم فرمانده سپاه قائمشهر نیز در این مراسم اظهار داشت: امروز میزبان ورزشکار ارزشمندی هستیم که از محل عروج شهدا می آید و معتقدم هر ورزشکاری باید در کنار پرورش جسم به تقویت و پرورش روح نیز بپردازد و قطعاً بُعد معنوی در ورزش مهمتر از جسم است و ما امروز اینجا هستیم که این اقدام ارزشمند ورزشکار عزیز را ارج نهیم و امیدواریم الگویی برای همه جوانان و ورزشکاران این شهر باشد.

در پایان این مراسم از علی بهبود قهرمان کاراته و خانواده‌اش، رجبی، رئیس هیات کاراته مازندران و فضلی رئیس شورای شهر قائمشهر تجلیل و تقدیر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز