آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان آذربایجان غربی تا ۲۱ دی ۹۹

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۱:۳۰:۳۴
کد خبر: ۱۱۱۸۱۹۹
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان آذربایجان غربی تا ۲۱ دی ۹۹
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان آذربایجان غربی تا 21 دی 99 اعلام شد که بر این اساس شهرستان های بوکان، سردشت، پیرانشهر و چایپاره در وضعیت آبی کرونا قرار دارند.

به گزارش برنا؛ بر اساس اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی به غیر از شهرستان بوکان، سردشت، پیرانشهر و چایپاره مابقی شهرستان‌ها در استان در وضعیت زرد قرار دارند اما ضروری است رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان ادامه داشته باشد تا وضعیت به حالت قرمز بازنگردد.

طبق آخرین آمار، تعداد بستری‌های ناشی از ابتلاء به بیماری حاد تنفسی در آذربایجان‌غربی به ۴۰۶ نفر رسیده که از این تعداد ۲۱۷ مورد مشکوک و ۱۸۹ نفر مبتلا قطعی به کرونا هستند.

در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۷ مورد بیمار جدید در بیمارستان‌های آذربایجان غربی بستری شده اند که از این تعداد ۵ مورد مثبت و ۴۲ مورد مشکوک هستند.

همچنین در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۷ نفر به بیماری کرونا در استان مبتلا شده اند، و مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در استان تاکنون ۱۰۰ هزار و ۶۴۳ نفر رسیده است.

تعداد بستری‌شدگان در آی‌سی‌یو ۱۵۹ نفر است و ۳۳ نفر نیز به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند و کل فوت‌شدگان ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان به ۳۳۹۶ نفر رسیده است.

نظر شما