میانگین سنی مبتلایان به کرونا در استان ۴۲ سال است

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۳:۳۶:۳۹
کد خبر: ۱۱۱۸۲۰۲
میانگین سنی مبتلایان به کرونا در استان ۴۲ سال است
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان ایلام دی اعلام شد که بر این اساس میانگین سنی افراد مبتلا به کرونا در ایلام ۴۲ سال است.

به گزارش برنا؛ محمد کریمیان گفت: تاکنون ۲۴ هزار و ۱۷۷ نفر در استان ایلام به بیماری کرونا مبتلا شده که متاسفانه تعداد ۶۵۶ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

وی گفت: همچنین تعداد ۲۲ هزار و ۸۷۷ نفر در استان ایلام بهبودی کامل یافته و تعداد ۲۳ نفر بستری بوده و تحت درمان این بیماری قرار دارند.

کریمیان، وضعیت میانگین سنی در ابتلا به کرونا را ۴۲.۱و افراد فوت شده ناشی از کرونا را ۵۷.۲ سال عنوان کرد و گفت: از مجموع ۱۱ شهرستان، شهرستان‌های ایلام، بدره، چرداول، سیروان، ملکشاهی، مهران و هلیلان آبی و آبدانان، ایوان، دره‌شهر و دهلران در وضعیت زرد قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام: عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی و ستاد کرونا در استان مخالف تجمعات و دورهمی های بزرگ خانوادگی و برپایی چادر در طبیعت است و این موضوع می‌تواند وضعیت و موفقیت نسبی در کنترل بیماری را در استان برهم بزند.

وی افزود: رها شدن پروتکل‌های بهداشتی و ساده انگاری می‌تواند از ویروس جهش یافته انگلیسی هم مخرب‌تر باشد و لذا توصیه اکید مسئولان رعایت همگانی برای شکست کامل چرخه بیماری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز