معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان سمنان خبر داد:

شناسایی ذخایر معدنی جدید با آزادسازی پهنه‌های معدنی در سمنان

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۱:۲۸:۰۷
کد خبر: ۱۱۱۸۲۲۵
شناسایی ذخایر معدنی جدید با آزادسازی پهنه‌های معدنی در سمنان
معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان سمنان از شناسایی ذخایر معدنی جدید با آزادسازی پهنه‌های معدنی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ محمد فروهر 21دی‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سالی که به نام جهش تولید مزین شده است ، با آزادسازی پهنه‌های معدنی استان، اکتشاف برای شناسایی ذخایر معدنی جدید قوت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به دستورالعمل ایجاد وحدت رویه در فعالسازی محدوده های معدنی غیرفعال ، محدوده های معدنی مشمول آزادسازی از ساعت 10 صبح پنجم بهمن ماه سالجاری آزاد و امکان ثبت برای متقاضیان در سامانه کاداستر فراهم می شود.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار کرد: با پایان مهلت سه ماهه به دارندگان مجوز کلیه پهنه های اکتشافی واگذار شده که نسبت به دریافت پروانه اکتشاف مواد معدنی اقدام ننموده اند یا به هر دلیل ابطال و بلوکه شده اند طبق مقررات آزاد اعلام می‌شوند.

فروهر با اشاره به تعداد مجوزهای صادره در بخش معدن استان افزود: در حال حاضر 67 فقره گواهی کشف ، 134 فقره پروانه اکتشاف و 628 فقره پروانه بهره‌برداری در بخش معدن استان صادر شده است که بیش از پنج هزار و 100 نفر نیز در این معادن مشغول به فعالیت هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز