پروژه هفت باغ سنندج گامی مهم برای توسعه فضاهای اجتماع پذیر

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۳:۲۷:۱۵
کد خبر: ۱۱۱۸۲۹۷
پروژه هفت باغ سنندج گامی مهم برای توسعه فضاهای اجتماع پذیر
سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: هم اکنون در ۲۴ محله حاشیه نشین، بافت ناکارآمد و تاریخی این استان ۵۵ طرح بازآفرینی شهری در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ مصطفی رضایی اظهار کرد:حجم ریالی پروژه های بازآفرینی شهری استان نزدیک به 120 میلیارد تومان است که با بهره برداری از این 55 پروژه شاهد تحول اساسی در حوزه ارتقای کیفیت زندگی ساکنین محلات هدف بازآفرینی شهری خواهیم بود.

رضاییی خاطرنشان کرد: در سال مالی 97 حدود 55 میلیارد و در سال مالی 98 نیز 20 میلیارد تومان از اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران به پروژه های سطح استان تزریق شد و یک گام بلند در تکمیل پروژه های اجرایی ما بود که تعدادی از آنها در سال 98 و تعدادی نیز در سال 99 به بهره برداری رسیدند.

وی اظهار امیدواری کرد که در سال 1400 بخش عمده ای از پروژه های پروژه های بازآفرینی شهری افتتاح شده و مردم بتوانند از برکات این پروژه ها استفاده کنند.

رضایی در خصوص پروژه هفت باغ نیز یادآور شد : تمهیدات اندیشیده شده در آخرین جلسه که با حضور مهندس اسلامی وزیر محترم راه و شهرسازی ، معاونین سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و نمایندگان وزارت صنعت ، معدن و تجارت در وزارت در دفتر وزیر محترم برگزار شد، مقرر شد فاز اول این پروژه که شامل پروژه باغ کتاب هست هر چه سریعتر عملیاتی شود که اجرای آن می تواندکلید اجرایی  هفت باغ بوده و خود گام خیلی مهم برای توسعه فضای باز و فضای اجتماع پذیر در سطح شهر سنندج خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز