به همت موسسه مردم نهاد طلوع آرامش زندگی البرز؛

مجموعه کارگاه‌های آموزشی پیش از ازدواج در البرز کلید خورد

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۱:۰۶:۰۶
کد خبر: ۱۱۱۸۸۱۸
مجموعه کارگاه‌های آموزشی پیش از ازدواج در البرز کلید خورد
نماینده وعضو شورای مرکزی سازمان مردم نهاد طلوع آرامش زندگی البرز از آغاز مجموعه کارگاه های آموزشی پیش از ازدواج در این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز ، مریم عزتی اظهار کرد:این کارگاه ها با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز ویژه جوانان برگزار می شود.

وی افزود:برگزاری 25 کارگاه در دو بخش حضوری و مجازی برنامه ریزی شده و آموزش یک هزار نفر از مجردین شامل دانش آموزان و دانشجویان در دستور کار قرار دارد.

عزتی با اشاره به اینکه بخشی از این کارگاه ها در مناطق حاشیه نشین شهرها وآسیب خیز و در برخی از کمپ های ترک اعتیاد و محیط زندان ها برگزار خواهد شد گفت: مباحث کاربردی و مهم در موضوع ازدواج و تشکیل خانواده توسط اساتید مجرب در این کارگاه ها عرضه می شود و می تواند آگاهی مناسبی را برای نسل جوان در ارتباط با موضوع مهم ازدواج به همراه داشته باشد.

نماینده  وعضو شورای مرکزی سازمان مردم نهاد طلوع آرامش زندگی البرز با بیان اینکه ظرفیت کلاس های حضوری با توجه به شرایط کرونا 15 نفر تعیین شده است گفت: این دوره ها حداقل دو ساعته بوده و با توجه به درخواست ها بخشی از آن به شکل مجازی برگزار می شود.

وی از تداوم برگزاری این دوره ها تا اسفندماه سال جاری خبرداد و گفت: موسسه طلوع آرامش زندگی از دو سال پیش در موضوع برگزاری دوره های آموزش پیش از ازدواج و حین ازدواج وارد شده و تلاش دارد سطح آگاهی جوانان را در این بخش ارتقا دهد.

11غ

عزتی تصریح کرد: متاسفانه در سال های گذشته و علیرغم تحولات گسترده اجتماعی در موضوع آموزش های مرتبط با ازدواج آگاهی بخشی کافی صورت نگرفته و از این ناحیه شاهد آسیب های فراوانی هستیم.

نماینده سازمان مردم نهاد طلوع آرامش زندگی البرز ادامه داد: ارایه آموزش های مناسب برای زندگی مشترک می تواند مسیر خوبی را در مقابل جوانان قرار دهد ومدارس وخانواده در این بین می توانند بسیار اثر گذار باشند.

وی در پایان گفت: تلاش مجموعه ما در این سازمان مردم نهاد براین پایه استوار است که پیش آگاهی های لازم را دراختیار جوانان قرار دهیم و امیدوارم با همراهی معاونت جوانان و حمایت های لازم از سوی مسئولان زمینه ارائه آموزش ها به طیف بیشتری از نوجوانان و جوانان فراهم شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز