معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل:

اطلاع رسانی سریع حمایت های دولتی در زمان کرونا ضروری است

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۳:۳۷:۲۰
کد خبر: ۱۱۱۸۹۹۲
اطلاع رسانی سریع حمایت های دولتی در زمان کرونا ضروری است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بر تسریع در اطلاع رسانی حمایت های دولتی در زمان کرونا از سوی ارگان های مختلف تاکید کرد.

به گزارش برنا،بهروز ندایی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان تصریح کرد: دولت در ایام کرونا برای بسیاری از مشاغل ، اصناف و گروه های اجتماعی ، فرهنگی تسهیلات حمایتی اختصاص داده که عدم اطلاع رسانی در موعد مقرر به عدم آگاهی مردم از این حمایت ها منجر می انجامد.

وی بیان کرد: لازم است کمیته های اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی در این خصوص برنامه های حمایتی حوزه های مربوطه را از رسانه های مختلف اعلام و این اطلاع رسانی ها را برای دسترسی کل جامعه در رسانه های مختلف انجام دهند.

معاون استاندار اردبیل با اشاره به تاثیر پذیری بخش های مختلف از کرونا ،تولید محتواهای اطلاع رسان در راستای کرونا از حوزه ها و دستگاههای مختلف را مورد تاکید قرار داد.

ندایی اظهار کرد: با اینکه صدا و سیما و رسانه ی مکتوب و مجازی در ایام کرونا بدون وقفه اطلاع رسانی های ستاد کرونا را انجام و اطلاعیه های مختلف را به مردم ارائه کردند، اما لازم است دستگاههای مختلف متاثر از کرونا محتواهای قابل استفاده در حیطه خود را تولید و برای انتقال به مردم در اختیار رسانه ها بگذارند.

وی بیان کرد: اطلاع رسانی مناسب مصوبات ستاد مدیریت کرونا و آگاهی مردم نسبت به وضعیت در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در بین مردم موثر شده و بهبود وضعیت کرونا را در استان موجب شده است.

ندایی گفت: استان اردبیل در مدیریت کرونا با همکاری مردم و گروه های مختلف اجرایی جزو استان های اول در کشور شناخته شده و این موضوع در سایه سرعت اطلاع رسانی مصوبات و برنامه های پیشگیری به مردم و تکرار این اطلاع رسانی ها محقق شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز