جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان:

پلیس استان سمنان توطئه اراذل وینچستر به‌دست را خنثی کرد

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۱:۲۳:۵۵
کد خبر: ۱۱۱۹۴۹۰
پلیس استان سمنان توطئه اراذل وینچستر به‌دست را خنثی کرد
جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: هوشیاری و کار اطلاعاتی و امنیتی پلیس درگیری بین ۲ گروه اراذل و اوباش مسلح به انواع سلاح مانند وینچستر را در شهرستان سرخه خنثی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سرهنگ سید علی میر احمدی روز سه‌شنبه به رسانه ها اظهار داشت:  قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در تمام شهرستان‌های استان سمنان از جمله سرخه تشکیل شده است و ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان در همین زمینه در جریان اختلاف تعدادی اراذل و اوباش و احتمال درگیری مسلحانه بین این افراد قرار گرفتند.

وی افزود: با بررسی های تخصصی و اطلاعاتی مأموران کارکشته و خبره پلیس هماهنگی‌های لازم برای اجرای عملیات انجام شد.

وی با بیان اینکه محل تجمع یک گروه از اراذل در سرخه شناسایی و ماموران به محل اعزام شدند، تصریح کرد: صدای شلیک یک گلوله حین عملیات شناسایی و کنترل‌ نامحسوس و کار اطلاعاتی پلیس از آغاز درگیری بین ۲ دسته از اراذل و اوباش خبر داد.

میراحمدی تصریح کرد: قبل از هر اتفاقی سه نفر  از اراذل و اوباش که یکی از آنان سلاح وینچستر و ۲ نفر  دیگر سلاح سرد از جمله قمه، چوب و چاقو داشتند در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

 وی یادآور شد: تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد و در بازرسی از منزل این افراد نیز تعدادی سلاح سرد و مقادیری مشروبات الکلی و مواد مخدر نیز کشف شد.

 جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان با تاکید بر اینکه با هر گونه تحرکات و جولان اراذل و اوباش مقتدرانه و با قاطعیت مقابله می‌شود،  به افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت و آرامش مردم را در سر می پرورانند هشدار داد و گفت: پلیس هیمنه پوشالی این عده ناچیز را درهم می شکند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز