درخواست استاندار کردستان؛

بهره برداری از گاوداری شش هزار راسی در قروه

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۳:۳۸:۳۷
کد خبر: ۱۱۱۹۵۵۳
بهره برداری از گاوداری شش هزار راسی در قروه
استاندار کردستان از بنیاد مستضعفان درخواست کرد تا با سرمایە‌گذاری مناسب از ظرفیت کردستان برای توسعە دامپروری و افزایش امنیت غذایی کشور استفادە کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ بهمن مرادنیا در آئین افتتاح همزمان پنج پروژه دامپروری در چهار استان کشور و در مراسم بهره برداری از گاوداری شش هزار راسی در قروه که با حضور رئیس بنیاد مستضعفان برگزار شد ضمن ابراز خوشحالی از افتتاح گاوداری شش هزار راسی بنیاد مستضعفان در دشت قروه گفت: بهره برداری از چنین طرحهای ارزشمندی، تولید، ایجاد اشتغال و امنیت غذایی کشور را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه کردستان همواره از قطب‌های تولید پروتئین در کشور بوده و هم اکنون نیز سالیانه ۴۰ هزار تن گوشت تولید می کند، گفت: کردستان دارای پتانسیل‌های فراوان خدادادی از جمله آب و هوای مناسب و مراتع حاصلخیز و پربار است که از آن می‌توان به بهترین شکل ممکن بهره برد.

مرادنیا از بنیاد مستضعفان و مدیران این مجموعه درخواست کرد با سرمایه‌گذاری‌های مناسب و گسترده در بخش کشاورزی و دامپروری از پتانسیل های استان در جهت امنیت غذایی کشور و ایجاد اشتغال پایدار و افزایش تولید استقاده کند.

گاوداری شش هزار راسی بنیاد مستضعفان با سرمایه گذاری ۱۴۰ میلیارد تومان در شهرستان قروه به بهره‌برداری رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز