معاون استاندار سمنان مطرح کرد:

ضرورت آموزش سربازان وظیفه متناسب با بوم استان سمنان

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۳:۱۸:۳۵
کد خبر: ۱۱۱۹۵۹۲
ضرورت آموزش سربازان وظیفه متناسب با بوم استان سمنان
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: باید آموزش ها در محور صنعت و تولید و متناسب با بوم استان سمنان باشد و مدیران ادارات برای اشتغالزایی و رفع چالش بیکاری در جامعه تمام قد باید پای کار باشند.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علیرضا شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان آموزش و مهارت افزایی سربازان وظیفه رویه جدید برای اشتغالزایی و رفع چالش بیکاری در استان سمنان است.

وی ادامه داد: سالانه ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از سربازان نیروهای مسلح استان ترخیص می‌شوند که باید با برنامه‌ریزی اصولی برای آموزش و مهارت آموزی این افراد اقدام کنیم.

معاون استاندار سمنان بیان کرد: تمام ظرفیت های آموزشی استان سمنان برای تحقق اجرای طرح مهارت آموزی و تحقق اشتغال سربازان وظیفه اقدام کنند.

وی تصریح کرد: گزارش مستمر عملکرد در اجرای طرح مهارت آموزی و اشتغال سربازان وظیفه از سوی دبیرخانه به معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان ارائه شود.

شریفی نژاد اظهار داشت: تحقق ۱۰۰ درصدی اجرای طرح مهارت آموزی و اشتغال سربازان وظیفه در استان سمنان پیگیری شود و باید براساس زمان بندی این طرح را به جلو برد.

وی ادامه داد: مهارت آموزی برای سربازان وظیفه رویکرد نو برای اشتغالزایی است و تمام مدیران مربوط نسبت به تحقق این طرح اقدام‌ کنند.

معاون اقتصادی استاندار سمنان یادآور شد: تمام دستگاه‌های اجرایی باید با رویه های کارشناسی برای اجرای طرح های اشتغال زایی و مهارت آموزی سربازان وظیفه پای کار باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز