امام جمعه سیروان :

امنیت از ارکان اولیه پیشرفت و اساسی ترین نیاز جهش تولید است

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۰۰:۲۲:۳۹
کد خبر: ۱۱۱۹۸۴۶
امنیت از ارکان اولیه پیشرفت و اساسی ترین نیاز جهش تولید است
امام جمعه شهرستان سیروان از توابع استان ایلام با اشاره به اینکه امنیت از ارکان و اصول اولیه پیشرفت و اساسی ترین نیاز جهش تولید است،گفت: : امنیت یکی از نعمت‌های الهی است که در سایه آن انسان‌ها به آرامش ، آسایش و زندگی اجتماعی شکل می گیرد و در رفع و ارتقاء هرکدام از نیاز های جامع بشری همواره امنیت پیش نیاز است.

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام، حجت الاسلام" محمد حسن فریادی " در دیدار با سرپرست انتظامی شهرستان سیروان به نقش تاثیر گذار پلیس در سلامت اجتماعی جامعه  اشاره کرد و افزود: پلیس به عنوان طلایه دار امنیت داخلی با برقراری چتر امنیتی انتظامی مناسب می تواند بسترهای مناسب را برای فعالان اقتصادی فراهم آورد.

وی به تلاش های گسترده نیروی انتظامی برای مقابله با سرقت و نتایج مطلوب این اقدامات اشاره و  خاطرنشان کرد: باید همه اقشار جامعه و نهادهای دولتی و عمومی با پلیس همکاری کنند.

امام جمعه شهرستان سیروان خاطر نشان کرد: هر شهروند می بایست ضمن احساس مسئولیت و نگهداری و نگهبانی از اموال منقول و غیر منقول خود ،زمینه های ارتکاب و وقوع جرائم را از بین ببرد.

وی تصریح کرد: ماموران نیروی انتظامی که جایگاه ویژه ای درجامعه دارند ، از تمام توان خود برای امنیت و آسایش مردم مایه می گذارند و آرامش، آسایش و امنیت مردم را فراهم می کنند.

در این دیدار سرپرست انتظامی شهرستان نیز با ابراز خرسندی از خدمت به مردم ولایتمدار شهرستان، گفت:امروز پلیس مقتدر،مکتبی و مسئولیت پذیری که خدمت به مردم را از افتخارات خود برمی شمارد تحت زعامت ولی امر مسلیمین جهان روی کار است که در برخورد با آحاد جامعه رأفت اسلامی را معیار عملکرد خود قرار داده است.

سرهنگ "هادی گندمی"  افزود: پلیس در مقابل مجرمان و جنایتکاران و متجاوزان با قاطعیت هر چه تمام تر ایستاده و اجازه نمی دهد هیچ احدی در اقصی نقاط میهن اسلامی به هموطنانمان ظلم و تعدی نماید و یا باعث سلب آسایش مردم شوند.

سرپرست انتظامی شهرستان  سیروان از آمادگی  کامل کارکنان انتظامی شهرستان در جهت برقراری نظم و امنیت و ارائه خدمات به مردم و مبارزه با هرگونه قانون شکنی و ناهنجاری خبر داد و گفت:در شرایط کنونی حمایت از تولید و جلوگیری از قاچاق و اشتغال زایی با برقراری امنیت عمومی در جهت بهبود وضعیت نسبی معیشت مردم را در اولویت کاری خود قرار داده ایم.

 

نظر شما