ملی‌پوش تیم تنیس روی میز شهرداری کرج:

کسب قهرمانی سخت اما شدنی است/حرفه‌ای ترین تیم لیگ برتر تنیس روی میز هستیم

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۰۹:۱۰:۵۶
کد خبر: ۱۱۱۹۹۵۳
کسب قهرمانی سخت اما شدنی است/حرفه‌ای ترین تیم لیگ برتر تنیس روی میز هستیم
ملی پوش تیم تنیس روی میز شهرداری کرج با تاکید براینکه حرفه ای ترین تیم حال حاضر در لیگ برتر کشور هستیم گفت: قهرمان شدن بسیار سخت است اما برای رسیدن به آن سخت تلاش خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مهرداد دهستانی اظهار کرد: دور رفت لیگ برتر تنیس روی میز را در حالی با کسب 3 برد پشت سر گذاشتیم که کمتر کسی انتظار این نتایج را از ما داشت.

وی افزود:این در حالی بود که از حیث رنکینگ و نفرات اسمی برخی حریفان ما در سطح بالاتری قرار داشتند با این حال با نتایج خوبمان توانستیم صدرنشین دور رفت در گروه شویم.

دهستانی ادامه داد: نمایش دلپذیر تیم شهرداری کرج حاصل تلاش چند ماهه بود به نحوی که تمرینات بدنسازی و کار با توپ خوبی را پشت گذاشتیم وتیم با آمادگی ذهنی و جسمانی بالا در مسابقات حاضر شد.

وی با تاکید براینکه تیمش در حال حاضر حرفه ای ترین باشگاه حاضر در تنیس روی میز کشور است گفت: برای بازی های دور برگشت نیز ما تمرینات خود را زودتر از سایر رقبا شروع کرده ایم و امیدوارم در نهایت به آنچه استحقاقش را داریم برسیم.

ملی پوش تیم تنیس روی میز شهرداری کرج گفت: پیش از شروع لیگ برتر هدف گذاری مجموعه ما روی سکو رفتن و دفاع از عنوان سال قبل بود اما با نمایش فنی که تیم نشان داد بر این باور هستیم که می توانیم یکی از فینالیست های مسابقات لقب بگیریم و نیم نگاهی هم به قهرمانی داشته باشیم.

وی در پایان با قدردانی از حمایت های باشگاه شهرداری کرج گفت: تلاش کادرفنی وسرپرستی تیم برای حضور موفق در لیگ برتر ستودنی است و امیدوارم باشگاه به اهداف ترسیم شده در فصل جاری دست پیدا کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز