مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد:

بیشتر مناطق استان به پیست موتور سواری و اتومبیل رانی تجهیز می‌شوند

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۱:۱۵:۲۷
کد خبر: ۱۱۲۰۰۹۶
بیشتر مناطق استان به پیست موتور سواری و
 اتومبیل رانی تجهیز می‌شوند
نشست هم اندیشی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان یزد با حضور سرپرست فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نشست هم اندیشی و بررسی عملکرد، مسائل و مشکلات هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان یزد با حضور "محمدرضا مقصودلو" سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی،"مسعود شریعتی" مدیرکل ورزش و جوانان استان،"سید احمد هاشمی" معاون توسعه ورزش این اداره کل و جمعی از اهالی این رشته ورزشی برگزار شد

در این نشست برنامه ها و عملکرد هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست گفت: این نشست با توجه به درخواست اهالی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان یزد برگزار شده تا در خصوص مسائل و مشکلات این هیات بحث ، تبادل نظر و همفکری شود.

شریعتی افزود: با توجه به استعفای اقای حجازی رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان یزد ، سرپرست این هیات تعیین خواهد شد تا در آینده نزدیک مجمع انتحاباتی برگزار و رئیس جدید انتخاب شود و کار با سرعت و جدیت پیش رود.

وی با اشاره به اینکه درگذشته در هیچ یک از شهرستان ها پیست نداشتیم و اکنون در تمامی شهرستان ها پیست مناسب و استاندارد یا ایجاد شده و یا در دست ساخت و و یا مراحل واگذاری زمین و آغاز ساخت را طی می کند ، تصریح کرد:برای هر شهرستان یک پیست موتورسواری و اتومبیل‌رانی پیش بینی شده است تا با توسعه زیرساخت ها شاهد توسعه و ساماندهی رشته موتورسواری و اتومبیلرانی در استان یزد باشیم.

این مقام مسئول با تاکید براینکه پیست ها باید محلی برای تخلیه هیجانات جوانان و آموزش علاقمندان باشد گفت: آموزش از ضروریات این رشته است که باید به آن توجه خاص شود و می توان با همکاری آموزش و پرورش آموزش های ابتدایی این رشته و آشنایی با رشته های مختلف موتورسواری و اتومبیلرانی در مدارس برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: در استان یزد در اکثر منازل حداقل یک عدد موتورسیکلت وجود دارد که این نشان از ظرفیت بزرگی است که باید با برنامه ریزی و جذب علاقمندان گام های موثری برداشت .

شریعتی توسعه آموزش ها و ارتقا مربیان را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: باید مربیان زیادی تربیت کنیم تا بتوانند به نوجوانان ، جوانان آموزش های صحیح بدهند و آنها را جذب این رشته کنند و از این رو می توان هم برای معلمان ورزش و هم سایر متقاضیان دوره های مختلف را برگزار کرد چراکه تاثیر مربیان غیرقابل انکار است.

وی در پایان بیان داشت: یکی از مشکلات و چالش های ما تردد موتور سنگین ها بوده و است که با هماهنگی ها و نشست های متعدد با مسؤلین فدراسیون، شورای تامین استان، استانداری و غیرو این موضوع را پیگیری کردیم که بعضا هم مثمر ثمر بوده ولی برای رفع کامل این مشکل باید به صورت کشوری این مشکل حل شود که از این رو درخواست داریم تا سرپرست فدراسیون این موضوع را صورت کشوری پیگیری کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز