تذکر استاندار کردستان به مدیران؛

تذکر جدی استاندار کردستان به مدیران عضو ستاد ساماندهی امور جوانان

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۳:۰۷:۵۳
کد خبر: ۱۱۲۰۲۰۹
تذکر جدی استاندار کردستان به مدیران عضو ستاد ساماندهی امور جوانان
استاندار کردستان گفت: مدیران ادارات عضو ستاد ساماندهی امور جوانان باید در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان حضور داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ بهمن مرادنیا استاندار کردستان در چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان، گفت: توقع و انتظار ما از مدیران ادارات دولتی این است که به عنوان دستگاه ساماندهی امور جوانان در جلسات ستاد ساماندهی حضور داشته باشند تا با امکانات موجود و لازم مشکلات جوانان رفع شود.

استاندار کردستان در تذکر به مدیران دستگاه دولتی، تصریح کرد: حضور مدیران کل عضو ستاد ساماندهی امور جوانان در جلسه ستاد ساماندهی لازم و ضروری است در نبود حضور در جلسه ستاد ساماندهی در عملکرد ارزشیابی مدیران ، ده نمره از ارزشیابی آنها کم میشود.

استاندار کردستان در ادامه جلسه گفت: برای کاهش آسیب های اجتماعی  و حل کردن مشکلات جوانان تمام دستگاه ها دولتی موظف هستند امور جوانان را در دستور کار قرار  دهند و به امورات جوانان رسیدگی کنند.

بهمن مرادنیا با بیان اینکه کردستان دارای استعداهای فراوان و درخشانی در حوزه ورزش و خصوصا کشتی است، اظهار داشت: با فدراسیون کشتی توافق شده که هرسال جام کشتی شهدای کردستان در استان برگزار شود.

وی اضافه کرد: در چند سال گذشته تلاش کردیم تا زیر ساخت های ورزش کردستان تقویت و توسعه پیدا کند که نمونه بارز و عینی آن بهره برداری از سالن شش هزار نفری سنندج بود.

حامد جولایی مدیر کل ورزش و جوانان در این جلسه، گفت: متاسفانه دستگاه های دولتی همکاری لازم را در اجرایی برنامه ها و ساماندهی امور جوانان ندارند و بسیاری از مصوبات تنظیم شده ستاد ساماندهی اجرا نمیشود.

جولایی در خصوص پرداخت تسهیلات به جوانان در حوزه مختلف اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بانک های استان همکاری لازم در پرداخت تسهیلات به کارآفرینان و پرداخت وام های ازدواج به جوانان اقدامات خوبی انجام داده اند.

 

 

نظر شما