آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۲۴ دی ۹۹

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۰:۳۶
کد خبر: ۱۱۲۰۳۴۱
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۲۴ دی ۹۹
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: برای نخستین بار در چندماه اخیر طی شبانه روز گذشته هیچ مورد بیمار فوتی ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در استان نداشته ایم.

به گزارش برنا؛ دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: برای نخستین بار در چند ماه اخیر طی شبانه روز گذشته هیچ مورد بیمار فوتی ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در استان نداشته ایم و تنها با ۸ مورد ابتلای جدید به این ویروس شمار مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ در استان به ۹ هزار و  ۹۲۸ نفر رسید.

او با بیان اینکه تاکنون یک هزار و ۴۳۷ نفر در استان بر اثر ویروس کرونا جان باخته اند افزود: در شبانه روز گذشته ۲۵۴ نفر با علائم ویروس کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کردند که ۵۱ نفر از آن‌ها در بخش عادی، ۱۱ نفر در بخش ICU بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان از وخیم بودن حال ۳۵ بیمار کرونایی استان هم خبر داد و گفت: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا در استان، ۳۶۲ نفر در اسدآباد، ۵۶۶ نفر در بهار، ۶۱۳ نفر در تویسرکان، ۴۰۳ نفر در رزن، ۱۷۶ نفر در درگزین، ۱۷۳ نفر در فامنین، ۶۲۶ نفر در کبودرآهنگ، هزار و ۸۵۵ نفر در ملایر، هزار و ۱۰۶ نفر در نهاوند و ۳ هزار و ۷۸۰ نفر در همدان به ویروس کرونا مبتلا و در بیمارستان‌های استان بستری شده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز