فراخوان معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی:

فراخوان بزرگ جوان و مشارکت‌های اجتماعی

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۷:۲۷:۳۴
کد خبر: ۱۱۲۰۴۲۱
فراخوان بزرگ جوان و مشارکت‌های اجتماعی
معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با همکاری مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان استان آذربایجان‌غربی از طریق فراخوان بزرگ جوان و مشارکت های اجتماعی سمن جوانان از افراد ۱۸ تا ۳۵ سال، جهت تاسیس موسسات مردم نهاد جوانان ، دعوت به عمل می آورد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، محمد حسین حسنی گفت: هم‌اکنون ۱۱۳ موسسه مردم نهاد حوزه جوانان در ۱۲ شهرستان‌های مختلف استان در حال فعالیت است.

وی افزود: از میان شهرستان‌های مختلف استان ارومیه به‌عنوان مرکز استان با دارا بودن ۸۴ موسسه، بیشترین آمار این موسسات را بخود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه شهرهای خوی و بوکان نیز دیگر شهرهای استان از لحاظ بیشترین آمار سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان هستند اضافه کرد: این موسسه ها هم اینک در حوزه‌های مختلفی همچون اجتماعی، فرهنگی و هنری، اعتقادی و مذهبی، علمی و پژوهشی در حال فعالیت است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اظهار داشت: سازمان‌های مردم نهاد یک حلقه رابط بین دولت و جامعه هستند که قشر جوان جامعه در این سمن‌ها برای ساماندهی اوضاع جامعه و مشکلات جوانان تلاش می‌کنند.

حسنی اضافه کرد: معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با همکاری مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان فراخوانی برای افزایش حضور قشر جوان جامعه در مشارکت‌های اجتماعی منتشر کرده تا افراد ۱۸ تا ۳۵ سال برای تاسیس موسسات مردم نهاد در حوزه‌های مختلف همچون اجتماعی، فرهنگی و هنری، اعتقادی و مذهبی، علمی و پژوهشی، اوقات فراغت و نشاط اجتماعی اقدام کنند.

معاون اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی افزود: جوانان متقاضی می‌توانند با مراجعه به سامانه https://saman.msy.gov.ir و ثبت درخواست خود در سامانه مذکور و ارائه موضوع مورد نظر خود در این فراخوان شرکت کنند.

وی به اهمیت سازمان‌های مردم نهاد جوانان در استان اشاره کرد و گفت: امیدواریم که جوانان متقاضی در تمامی رشته‌ها ثبت‌نام کنند تا از این طریق پاسخگوی تمامی نیازهای قشر جوان استان باشیم.

نظر شما