رییس هیئت ورزش های همگانی شهرستان فردیس خبرداد :

پویایی ورزش همگانی در فردیس با اجرای طرح‌های ملی

۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۵:۵۲:۵۰
کد خبر: ۱۱۲۰۷۷۲
پویایی ورزش همگانی در فردیس با اجرای طرح‌های ملی
رییس هیئت ورزش های همگانی شهرستان فردیس از اجرای برنامه های متنوع ورزشی در قالب طرح های ملی فدراسیون ورزش های همگانی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، یوسف فتح آبادی اظهار کرد: با توجه به کاهش شیوع کرونا این هیئت ورزشی در 3 محور پارک گام، محله محور و جام نشاط مسابقات و برنامه های متنوعی را برای علاقمندان به ورزش های همگانی تدارک دیده است.

وی افزود: در این راستا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزاری چندین مسابقه ورزشی در شهرهای فردیس و مشکین دشت انجام شده است.

فتح آبادی ادامه داد:مسابقات محله محور وطرح ملی بانوان از ابتدای هفته جاری کلید خورده است و تاکنون با همراهی کمیته های مختلف هیئت و مربیان مسابقاتی در فضاهای مختلف شهری برگزار شده است.

رییس هیئت ورزش های همگانی شهرستان فردیس تصریح کرد: خوشبختانه این برنامه ها با استقبال خوب خانواده ها به خصوص قشر بانوان روبرو شده و در تلاشیم با حضور در نقاط مختلف شهر جمع بیشتری از شهروندان را در این برنامه ها شریک کنیم.

وی در پایان از تداوم برنامه های محله محور تا پایان بهمن ماه خبرداد و گفت: فردیس در تمام پویش ها و طرح های ملی فدراسیون همگانی کشور مشارکتی پررنگ داشته و در این مسیر حمایت های اداره ورزش وجوانان شهرستان، هیئت ورزش های همگانی و مسئولان شهرستانی را در کنار خود داشته است.

11

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز