برگزاری مسابقه انتخابی دو صحرانوردی بانوان لرستان

۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۷:۰۵
کد خبر: ۱۱۲۱۴۵۸
برگزاری مسابقه انتخابی دو صحرانوردی بانوان  لرستان
مسابقه انتخابی دو صحرانوردی لرستان در بخش بانوان، در دو رده نوجوانان و جوانان در منطقه ده پیر شهرستان خرم آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ مسابقه انتخابی دو صحرانوردی استان لرستان جهت برگزاری مسابقات دو صحرانوردی کشور در بخش بانوان، در دو رده نوجوانان و جوانان در منطقه ده پیر شهرستان خرم‌آباد برگزار شد.

 مژده شرفی نایب رئیس هیات دو و میدانی بانوان استان لرستان در حاشیه این مسابقه، گفت: این مسابقات  با حضور ۳۰ ورزشکار از تمام شهرستانهای استان در دو رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار شد که نفرات برتر هر رده سنی به اردوی تیم استان دعوت خواهند شد.

وی ادامه داد: در این مسابقه، رده سنی نوجوانان مسافت ۴کیلومتر و رده سنی جوانان مسافت ۶ کیلومتر را طی کردند که در پایان در رده نوجوانان

۱- یلدا کلهر از شهرستان بروجرد به مقام اول

۲-  فاطمه خورشیدوند از شهرستان دورود به مقام دوم

۳- نرگس بهروزی از شهرستان خرم‌آباد به مقام  سوم

او تصریح کرد: در رده جوانان

۱- حدیث_علیدادی از شهرستان الیگودرز  به مقام اول

۲-  بیدخت رضایی از شهرستان الیگودرز  به مقام دوم

۳- مهسا کرمی  از شهرستان نورآباد به مقام  سوم دست یافت.

شرفی یادآور شد: برگزاری مسابقات انتخابی استان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی دو صحرانوردی کشور بود که  مسابقات کشوری ۱۶ بهمن ماه سال جاری به میزبانی خرم آباد برگزار خواهد شد.

 نایب رئیس هیات دو و میدانی بانوان استان لرستان اظهار کرد:بعد از تشکیل کمیته فنی نفرات برتر به اردوی تیم دو صحرانوردی استان دعوت خواهند شد و آماده مسابقات قهرمانی کشور می شوند.

او افزود: این مسابقه با تمام رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از دستکش، ماسک و موادضدعفونی کننده برگزار شد.

 شرفی بیان کرد: از عوامل نیروی انتظامی، کادر پزشکی، پیشکسوتان، داوران، مربیان و روسای هیات های شهرستان ها استان تمام  که ما را در برگزاری این مسابقات یاری کردند، تقدیر و تشکر می کنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز