معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان سمنان :

بیش از ۱۶ درصد مشترکان سمنان مشمول تخفیف ۱۰۰ درصدی برق امید شدند

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۴:۵۴:۳۳
کد خبر: ۱۱۲۳۶۸۷
بیش از ۱۶ درصد مشترکان سمنان مشمول تخفیف ۱۰۰ درصدی برق امید شدند
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: ۱۶.۶۱ درصد مشترکان این شرکت در استان از آغاز طرح برق امید تا آبان امسال مشمول این طرح شدند و صورت حساب با مبلغ «صفر» برای آنان ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ محمدرضا لشکری روز چهارشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: ۵۲ هزار و ۴۵۹ اشتراک خانگی در استان سمنان از تخفیف پرداخت بهای مصرفی برق در طرح برق امید برخوردار شدند.

وی ادامه داد: از مجموع کل مشترکان برق خانگی در استان سمنان، ۴۰ هزار و ۷۹۸ مشترک شهری از تخفیف ۱۰۰ درصدی پرداخت بهای مصرفی در طرح برق امید بهره مند شدند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان سمنان افزود: ۱۱ هزار و ۶۶۱ مشترک روستایی استان سمنان نیز  مشمول  طرح برق امید شدند.

وی اضافه کرد: از ابتدای آبان امسال تاکنون ۳۱۵ هزار و ۷۹۳ قبض برای مشترکان خانگی صادر و به صورت الکترونیکی و در قالب پیامک ارائه شده است.

لشکری تصریح کرد: در طرح برق امید، مشترکان به سه گروه کم مصرف، خوش مصرف و پرمصرف تفکیک شده و اصلاح الگوی مصرف، یکی از مهم ترین اهداف این طرح به شمار می رود.

وی اضافه کرد: از ابتدای آبان تاکنون، ۱۶۳ هزار و ۳۰۹ مشترک برق استان سمنان در گروه خوش مصرف‌ها و ۷۴ هزار و ۷۵۶ مشترک در گروه پر مصرف قرار گرفته‌اند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: با مدیریت مصرف برق، مشترکان خوش مصرف می‌توانند به جمع کم مصرف ها پیوسته و مشترکان پرمصرف نیز می‌توانند با تغییر رفتار مصرفی به گروه خوش مصرف یا کم مصرف سوق پیدا کنند.

حدود ۴۰۰ هزار مشـترک برق از خـدمات شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان بهره‌مند هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز