مدیرکل ورزش وجوانان لرستان:

کسب بیش از ۶۰ مدال در رشته آزاد وبیش از ۳۰ مدال دررشته فرنگی توسط کشتی گیران لرستانی /۳ شهرستان در لرستان فاقد خانه کشتی هستند

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۴:۵۱:۲۲
کد خبر: ۱۱۲۳۶۹۳
کسب بیش از ۶۰ مدال در رشته  آزاد وبیش از ۳۰ مدال دررشته  فرنگی توسط کشتی گیران لرستانی  /۳ شهرستان در  لرستان فاقد خانه کشتی هستند
حشمت الله امان الهی گفت: در سال 96 تاکنون بیش از 60 مدال در رشته آزاد و بیش از 30 مدال در رشته فرنگی توسط ورزشکاران لرستان در سطح کشور و جهان کسب شده است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ امان الهی روز چهارشنبه  در دیدار رئیس فدراسیون کشتی با سید موسی خادمی استاندار لرستان، اظهارکرد :کشتی از ورزش های اول لرستان  واز فعالیت های اصلی ما است .

او وضعیت کشتی در استان را مناسب و مطلوب دانست و افزود:   در سال 96 تاکنون بیش از 60 مدال در رشته آزاد و بیش از 30 مدال در رشته فرنگی توسط ورزشکاران لرستان در سطح کشور و جهان کسب شده است.

امان الهی با بیان اینکه قهرمانان بسیارصاحب نامی درکشتی لرستان وجوددارد ،تصریح کرد: غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایراناز افتخارات لرستان است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان  خاطر نشان کرد: در اکثر شهرستان های استان خانه کشتی وجود دارد که در شهرستان خرم‌آباد 9 خانه کشتی و یک سالن 3000 نفری وجود دارد و سه شهرستان هم فاقد خانه کشتی هستند و فعال نیستند که  برنامه‌ریزی رئیس هیئت کشتی استان این شهرستان ها هم صاحب خانه شوند.

امان الهی با بیان اینکه در ورزش لرستان هنوز مدال المپیکی  وجودندارد ، یادآورشد: خوشبین هستم که با توجه به برنامه‌ریزی  رئیس هیئت کشتی استان و حمایت های ویژه رئیس فدراسیون کشتی اولین مدال المپیک آینده توسط کشتی گیران لرستان کسب شود .

 

 

 

نظر شما