شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی:

سهم قانونی آذربایجان‌غربی از جرائم رانندگی باید پرداخت شود

۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۰۸:۴۴:۱۳
کد خبر: ۱۱۲۴۳۴۳
سهم قانونی آذربایجان‌غربی از جرائم رانندگی باید پرداخت شود
استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه بخشی از معضل ترافیک شهری با مدیریت جامع و هوشمند قابل حل است گفت: متاسفانه شهرهای استان فاقد مرکز کنترل ترافیک هستند و می بایست با اولویت شهرهای بزرگ این مراکز در شهرداری ها راه اندازی شوند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری در سومین جلسه شورای راهبری کاهش تصادفات که در محل سالن شهید سلیمانی استانداری ترتیب یافت، با اشاره به کاهش ۲۲ درصدی تصادفات، اصلاح نقاط پرحادثه را امری مهم در تداوم روند کاهشی تصادفات دانست و افزود: علیرغم محدودیت های مالی اما انتظار می رود دستگاه های متولی با مدیریت منابع نسبت به رفع نقاط پرحادثه اولویت دار اقدام نمایند.

وی گفت: متاسفانه سهم قانونی استان از جرائم واریزی رانندگی بطور کامل پرداخت نمی شود و باید هماهنگی های لازم با نهادهای متولی در سطح ملی برای این موضوع انجام پذیرد.

استاندار آذربایجان غربی به طولی بودن استان و فاکتور خستگی به عنوان یکی از علل اصلی تصادفات برون شهری نیز اشاره کرد و افزود: متاسفانه استراحتگاه و مجتمع بین راهی استاندارد و جامعی در استان وجود ندارد و می بایست برای حل این مشکل از طریق ورود بخش خصوصی مشوق های لازم اندیشیده شود.

شهریاری برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم جاده ها، فرهنگسازی برای رانندگی ایمن، برگزاری مستمر جلسات شورای ترافیک شهرستانی و توسعه و تکمیل سیستم های حمل و نقل به روز و تجهیز شهرها به دوربین های نظارتی را نیز مطرح کرد و گفت: دستگاه های متولی در بحث کاهش تصادفات باید جدی تر از امروز در بحث مدیریت ترافیک و کاهش تصادفات اقدام نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز