هماهنگی و تعامل لازمه اصلی داشتن سیستم حمل و نقلی هوشمند ‌‌و پویا

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۲۵۸۸۷
هماهنگی و تعامل لازمه اصلی داشتن سیستم حمل و نقلی هوشمند ‌‌و پویا
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی هماهنگی و تعامل عناصر دخیل در بخش حمل و نقل جاده ای را لازمه اصلی داشتن سیستم هوشمند ‌‌و پویا در این عرصه دانست.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، جلسه بررسی مسائل و مشکلات حمل و نقل شهرستان ارومیه با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی و نمایندگان صنوف و شرکتهای حمل و نقل جاده ای در فضای صمیمی و بصورت گفتگوی چهره به چهره برگزار شد.

 ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی در این جلسه با قدردانی از همکاری شرکتهای حمل و نقلی در جابجایی و تامین کالاهای اساسی کشور با وجود محدودیت های کرونایی گفت : سیستم حمل و نقل یک سیستم هوشمند و پویاست و تمام عناصر دخیل در این سیستم باید با فعالیت دقیق و هماهنگی کامل با سایر عناصر آن را پویاتر و فعال تر کنند.

 وی افزود : شفاف سازی و اطلاع رسانی در حمل و نقل کالا یکی از الزامات است و شرکت های حمل و نقل با بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز باید سیستم مدیریتی خود را با محوریت دانایی و قانون مداری در تمام جنبه های آن تطبیق دهند چرا که امروزه حمل و نقل در تمام محدوده های علمی، اقتصادی، سیاسی و زیرساخت های توسعه ای نقش بی بدیلی ایفا می نماید.

شکری اذعان داشت : اتحاد، تعامل و یکپارچگی شرکتهای حمل و نقل متعلق به بخش خصوصی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بعنوان نماینده دولت  و دوری از قانون گریزی موجب رشد بهتر و سریع تر حمل و نقل کالا خواهد شد و لازم است انجمن رانندگان و شرکتهای حمل و نقل در امر نگهداری و تجهیز امکانات رفاهی و آسایشی پایانه های بار همکاری بیشتری داشته باشند.

 این مقام مسئول استفاده از کدپستی در حمل و نقل کالا و رعایت دستورالعمل های آن هنگام صدور بارنامه را یکی از الزامات و تدابیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و سوخت دانست و افزود: این دستورالعمل  باید به درستی و کامل اجرا شود و بر این اساس باید کدپستی مبدا و مقصد کالاها در هنگام جابجایی آنها مشخص باشد.

گفتنی است در این جلسه مدیران و نمایندگان شرکت حمل و نقل کالا نیز مسائل و مشکلات خود را مطرح کرده و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی بهمراه روسای ادارات حمل و نقل کالا ، اداره  حقوقی ، اداره بازرگانی و توسعه سرمایه گذاری به توضیحات لازم اقدام نمودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز