معاون عمرانی استاندار سمنان:

کرونا کمترین تاثیر ممکن را بر پیشرفت طرح های عمرانی استان داشته است

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۵:۰۵:۲۱
کد خبر: ۱۱۲۶۳۶۰
کرونا کمترین تاثیر ممکن را بر پیشرفت طرح های عمرانی استان داشته است
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت ها، کمترین تاثیر ممکن را بر روند رو به پیشرفت طرح های عمرانی استان داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان روز دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ در جلسه بررسی پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی دهه فجر انقلاب اسلامی در سال ۹۹ با بیان اینکه خوشبختانه در بحث پیشرفت عملیات اجرایی احداث و تکمیل طرح های عمرانی در استان پیشرفت خوبی صورت گرفته است، گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت ها در حوزه های مختلف در جامعه، این مهم بر تکمیل و روند رو به پیشرفت عملیات اجرایی طرح های عمرانی استان تاثیر شایانی نداشته و در دهه فجر سال جاری طرح های بسیار مطلوبی به بهره برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد:امروز و با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی و فرمانداران، طرح های عمرانی قابل افتتاح و کلنگ زنی در دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری به بهره برداری خواهد رسید و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
فخری خاطر نشان کرد: در بحث طرح های عمرانی قابل افتتاح، طرح هایی که با مشکل مواجه نبوده، تکمیل شده و با افتتاح و بهره برداری کامل آن مردم می توانند از مزایای آن استفاده کنند، در اولویت کاری ما در استان قرار گرفته است.
وی بیان داشت: در دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری طرح های مطلوبی برای کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی در نظر گرفته شده که پایان یافتن بحث تملک زمین، صدور پروانه ساخت و تامین اعتبار لازم از قید های اصلی و لازم برای قرار گرفتن این طرح ها در برنامه کلنگ زنی در دهه فجر سال جاری است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در پایان ضمن تقدیر از تلاش و پیگیری دستگاه های اجرایی استان و پیمانکاران طرح ها، گفت: خوشبختانه طرح های عمرانی بسیار مطلوب و ارزشمندی برای دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری در نظر گرفته شده که انشاءالله با دستور استاندار محترم به بهره برداری خواهد رسید.

 

نظر شما