استفاده از آسفالت سرد کیسه ای در محورهای شریانی استان آذربایجان‌غربی برای نخستین بار

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۰۹:۵۹:۴۰
کد خبر: ۱۱۲۷۲۷۴
استفاده از آسفالت سرد کیسه ای در محورهای شریانی استان آذربایجان‌غربی برای نخستین بار
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی از خرید و استفاده از آسفالت سرد کیسه ای در محورهای شریانی برای اولین بار در استان خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، ارسلان شکری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: آسفالت سرد کیسه ای، آسفالت سرد اصلاح شده‌ آماده‌ مصرف است که در هر نوع شرایط آب و هوایی جهت تعمیر سریع چاله‌ها و ایجاد سطحی یکپارچه و با دوام بالا در انواع روسازی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: استفاده از این محصول راه حلی دائمی، به صرفه و فوری برای تعمیر خرابی‌های انواع روسازی‌های آسفالتی و بتنی با عملکردی فوق‌العاده و بدون نیاز به هیچگونه تجهیزات خاص در تمامی فصول بوده و قابل استفاده در هر زمان و مکان و دارای امکان ایجاد سطحی یکپارچه با انواع روسازی‌ها و عملکرد بالا همانند آسفالت گرم است.

شکری اظهار داشت: از آنجایی که استفاده از تکنولوژی های روز برای تعمیر و نگهداری و ایمن سازی راهها اهمیت بالایی برخوردار است، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی نسبت به تامین بالغ بر ۲۰۰ تن آسفالت سرد کیسه ای برای عملیات لکه گیری در راههای شریانی استان اقدام نموده که این تعداد بر حسب نیاز به ادارات شهرستانی ارسال خواهد شد تا در فصول سرد نسبت به لکه گیری صرفا محور های شریانی در مرحله اول استفاده گردد و برای سایر راههای استان نیز در صورت تامین مجدد بر حسب اولویت استفاده خواهد شد.

 این مقام مسئول  گفت : در نه ماهه سال جاری نزدیک به ۳۰۰ کیلومتر عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی استان انجام گرفته که امید است با تامین اعتبارات لازم  شاهد افزایش این میزان و ایمن سازی بیشتر جاده های استان باشیم.

نظر شما