در شورای ورزش پلدختر انجام گرفت؛

تقدیر از نقش فعال هیئت کوهنوردی پلدختر در سیل ۹۸ ومقابله با کرونا

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۵:۰۹:۴۱
کد خبر: ۱۱۲۷۶۹۸
تقدیر از نقش فعال هیئت کوهنوردی پلدختر در سیل ۹۸ ومقابله با کرونا
فرماندار پلدختر گفت: کوهنوردان پلدختری با توجه به نگاه فهیمانه و اثرگذارشان در همه شرایط بحرانی ازجمله سیل وکرونا نقش خاصی ایفا کردند .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ فرماندار پلدختر روز چهارشنبه در شورای ورزش پلدختر ضمن تقدیر از زحمات بدون ادعا  کوهنوردان پلدختری  در بحث سیل 98 وکرونا ،اظهارکرد:کوهنوردان پلدختری  با توجه به  استقامت ونگاه اثر گذار وفهیمانه ایی که دارند در همه شرایط بحرانی ازجمله سیل وکرونا نقش خاصی ایفا کردند .

حسن رضاییان با بیان اینکه توسعه در ورزش به نگاه تعقلی وتصمیم سازی بستگی دارد ، افزود:اقدامات  متولیان ورزش وپیشکسوتان در شرایط بحرانی  به یادماندنی است ودرحافظه مردم می ماند .

فرماندار پلدخترهمچنین  برلزوم تکمیل هرچه سریعتر پروژه های در دست بازسازی مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدخترتاکید کرد.

همچنین حجت الاسلام موسوی  امام جمعه پلدختر با بیان اینکه  بیشترین ضربه سیل سال 98 در پلدختر به حوزه ورزش  بود ،گفت: در بحث بازسازی مجدد ضمن تقدیر از خیرین ومجموعه دولت  این شرایط فرصت خوبی برای بازسازی بود .

او تلاش های هیئت کوهنوردی پلدختر را قابل تقدیر دانست و خاطر نشان کرد: در بحث زمین چمن شهید سرمالیان ضرورتی برای افتتاح سریع نداریم ولازم است پس از تکمیل به وقت خودش انجام گیرد .

رییس ورزش وجوانان پلدختر نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات هیئت کوهنوردی پلدختر در موضوع سیل و کرونا، اظهار کرد: هیئت کوهنوردی پلدختر ازفروردین 98 دربحران  سیل  و همچنین کرونا یکی از فعالترین رشته های ورزشی بود که بدون هیچ چشم داشتی  درتمام مراحل از جمله  سم زدایی وتوسعه  پروتکل های بهداشتی  تلاش کردند .

گفتنی است در پایان این جلسه  باحضور مسئولین از اعضای فعال هیئت کوهنوردی شهرستان پلدختر به دلیل تلاش هایشان در بحث سیل و کرونا تجلیل به عمل آمد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز