پایان مرحله گروهی لیگ دسته یک فوتسال نونهالان کشور در تربت حیدریه

۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۰:۰۳:۴۹
کد خبر: ۱۱۳۵۵۱۸
پایان مرحله گروهی لیگ دسته یک فوتسال نونهالان کشور در تربت حیدریه
آخرین روز مرحله گروهی رقابت های لیگ دسته اول فوتسال نونهالان کشور با صعود دو نماینده خراسان رضوی و تیم‌های قم و ازنا به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، آخرین روز مرحله گروهی رقابت های لیگ دسته اول فوتسال نونهالان کشور با صعود دو نماینده خراسان رضوی و تیم‌های قم و ازنا به پایان رسید.

در گروه یک، تیم باتیس البرز که از چهار بازی قبلی خود شش امتیاز کسب کرده بود با پیروزی ۳بر ۱برابر سلمان جنوب ۹ امتیازی شد و در رده سوم گروه قرار گرفت، در دیدار دوم سبزوار تیم ارزوئیه را ۴بر ۳شکست داد و با ۱۱ امتیاز بهمراه شاهین ۱۳ امتیازی به مرحله دوم صعود کرد و تیم خاتم هیرمند هم در دیدار پایانی خود حاضر نشد تا اخرین بازی شاهین ازنا با پیروزی ۳بر ۰ همراه شود.

در گروه دو پارسه لردگان که در چهار دیدار گذشته نمایش خوبی از خود نشان داده بود مقابل فولاد آذربایجان ۱بر۴ تن به شکست داد و این دو تیم بترتیب با ۹ و ۶ امتیاز در رده سوم و چهارم گروه‌ قرار گرفتند.

دیدار تیم‌های ایرانیان خمین و فولاد هرمزگان با توجه به عدم حضور خمین ۳بر۰ به سود هرمزگان به ثبت رسید و در دیدار پایانی این گروه قمی‌ها در مصاف با گوشت روزِ میزبان شکست ۱بر۰ را پذیرفتند و بدین ترتیب گوشت روز تربت حیدریه با پنج‌پیروزی در هر پنج دیدار خود و ۱۵ امتیاز کامل بعنوان سرگروه و اریا صنعت معصومی قم هم با ۹ امتیاز و تفاضل گل بهتر بعنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شدند.

 

نظر شما