فرمانده سپاه یزد:

راه مقابله با تهاجم دشمن، سرباز ولایت بودن است

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۹:۳۷:۰۸
کد خبر: ۱۱۳۷۵۶۷
راه مقابله با تهاجم دشمن، سرباز ولایت بودن است
فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: راهکار همیشگی در برابر تهاجم ها سرباز و گوش به فرمان ولایت بودن در تمام ابعاد است که جریانی چون حاج قاسم سلیمانی پدید می آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرتیپ دوم پاسدار "رضا پورشمسی" فرمانده سپاه الغدیر یزد یکشنبه شب در مراسم یادواره شهدای شهرستان تفت با بیان گوش به فرمان ولایت بودن در تمام ابعاد راهکار همیشگی در برابر تهاجم هاست، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب ، دشمنان در صدد اختلاف افکنی میان قومیت ها و به راه انداختن جنگ داخلی بودند که موفق نشدند.

فرمانده سپاه استان ادامه داد: پس از آن هشت سال جنگ تحمیلی به راه انداختند که باز موفق نشدند و پس از آن رو به جنگ هیبریدی آورده و تلاش می کنند در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و سیاسی به کشور ضربه بزنند.

وی راهکار مقابله با همه این تهاجم ها را سرباز ولایت بودن خواند و تصریح کرد: جریانی که حاج قاسم سلیمانی به راه انداخت برگرفته از مکتب حضرت ابالفضل (علیه السلام) بود که همان مکتب سرباز ولایت است.

همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت به تشریح اقدامات شهرستان در راستای کنگره ۴ هزار شهید استان و ۴۰۰ شهید شهرستان پرداخت و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا رویکرد استان و شهرستان ارائه خدمات به مردم و محرومیت زدایی با عنوان هر شهید یک خدمت بود.

سرهنگ سید مصطفی آقایی ادامه داد: در این راستا ۱۰ هزار بسته بهداشتی با عنوان ارمغان سلامت، حمایت از ۴۰ بیمار خاص، سرپرستی از ۴۰۰ یتیم شهرستان، اجرای ۱۱۰ قربانی، اهدای ۱۶ هزار بسته کمک معیشتی، اهدای ۱۸۵ واحد خون و آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد انجام شد.

وی اضافه کرد: همچنین چاپ چهار عنوان کتاب، نصب ۳۱۵ تابلو شهید، ارائه ۳۱۰ مشاوره حقوقی رایگان، اهدای ۴۰۰ جلد قرآن کریم، ۴۲۰ مترمربع دیوارنگاری به یاد شهید و بازدید از خانواده های شهدای شهرستان صورت گرفت.

احداث و مرمت ۴۰۰ متر برق روستایی، ۴۰۰ مترمربع بهسازی منازل روستایی، اهدای ۲۸ سری کمک جهیزیه به زوج های جوان، اهدای ۲۵ هزار قرص نان، احداث ۲۳۰ مترمربع مسجد و نمازخانه، اهدای ۴۰۰ دست لباس ورزشی، احداث ۴۰۰ مترمربع فضای آموزشی، حمایت از ۴۰۰ دانش آموز بی بضاعت، ارائه ۳۶۲ مشاوره کشاورزی و توزیع هزار و ۴۰۰ بسته در خانه سالمندان از دیگر اقدامات جهت گرامیداشت یاد شهدای شهرستان بود که فرمانده سپاه تفت عنوان کرد.

فرماندار تفت هم در این مراسم گفت: وظیفه یکایک ماست که در زنده نگه داشتن یاد شهداء اقدام کنیم چراکه امنیت، صلابت و عزت مندی جمهوری اسلامی ایران مدیون شهداست.

علیرضا نوکار افزود: از چند ماه پیش مقدمات برگزاری این یادواره برگزار شد که جا دارد از همه کسانی که در این راه تلاش کردند تشکر و قدردانی کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز