برگزاری کارگاه فنون تحلیل متن در خرم آباد

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۰:۰۴:۵۷
کد خبر: ۱۱۳۷۹۶۵
برگزاری کارگاه فنون تحلیل متن در خرم آباد
معاون فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری دو رویداد فرهنگی در خرم آباد با همکاری انجمن قلم ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان، رضا نیازی با اعلام این خبر ،اظهارکرد: کارگاه تخصصی فنون تحلیل متن، عصر روز دوشنبه ۲۷ بهمن ماه با همکاری انجمن قلم ایران شعبه لرستان در سالن جلسات شهید حیدریان این اداره کل برگزار شد.

او افزود: در این کارگاه که جمعی از نویسندگان و منتقدان استان در آن حضور داشتند، محمدتقی عزیزیان، مدرس کارگاه، مطالبی را در خصوص نحوه خوانش، درک، تحلیل و نقد متون و کتاب ارائه داد.

 معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: همچنین به مناسبت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، محفل شعر «فصل رهایی» نیز  دیگر برنامه ای بود که در سالن جلسات شهید حیدریان و با حضور برخی از شاعران انقلابی استان برگزار شد.

نیازی تصریح کرد: در این محفل محمدتقی عزیزیان، وحید اشجع، میثم جعفری، محمدعلی ساکی، علیرضا حکیم و رضا مختاری، تازه ترین سروده های خود را در وصف انقلاب، امام راحل(ره) و شهدای انقلاب را قرائت کردند.

 گفتنی است بنا بر تفاهمنامه ی امضا شده میان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و انجمن قلم ایران شعبه لرستان، تاکنون بالغ بر پانزدهمین برنامه با محوریت پایداری و انقلاب اسلامی برگزارشده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز