مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی لرستان:

اشتغال بیش از ۹۰۰ نفر از طریق کاریابیهای لرستان

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۲:۱۴:۵۶
کد خبر: ۱۱۳۸۲۵۰
اشتغال بیش از ۹۰۰ نفر از طریق کاریابیهای  لرستان
علی آشتاب گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد 987 نفر جوینده کار از طریق مراکز کاریابی های غیر دولتی مشغول بکار شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ آشتاب روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به نقش موثر کاریابی ها در معرفی مشاغل مناسب به کارجویان،اظهار کرد : از ابتدای امسال تاکنون دو هزار و 476 نفر در مراکز کاریابی غیر دولتی استان لرستان ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد هزار و 262 نفر مرد و هزار و 214 نفر زن بوده‌اند.

او افزود: از دو هزار و 476 نفر تعداد 987 جویای کار در بخش‌های خدمات، صنعت، خدمات ، بخش خصوصی و تعاونی های استان به کار گمارده شدند که از این تعداد 434 نفر زن و 553 نفر مرد بوده‌اند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان عنوان کرد: بیشترین کسانی که در مراکز کاریابی استان ثبت نام کردند در رده سنی 25 تا 34 سال قرار داشتند و بیشترین آنها دارای مدرک لیسانس بوده‌اند.

آشتاب تصریح کرد: 94 نفر از این جویندگان کار فاقد مهارت لازم بودند که به مراکز فنی و حرفه‌ای معرفی شدند که از این تعداد نیز 61 نفر زن و 33 نفر مرد بود.

او به فعالیت 18 مرکز کاریابی ( 17 کاریابی داخلی و یک کاریابی فرصت‌های شغلی خارجی) در سطح استان اشاره کرد و گفت: کاریابی ها و مراکز مشاوره شغلی غیر دولتی بازوی توانمندی برای دولت در شناسایی فرصتهای شغلی و تامین نیروی کار به شمار می روند و سهم بالایی در ایجاد اشتغال داشته و با هدف ارائه راهنمایی و مشاوره شغلی به جویندگان کار و کارفرمایان، شناسایی فرصت‌های شغلی، تامین نیرو برای کارفرمایان و معرفی کارجویان آماده به کار در فرصت‌های شغلی فعالیت می کنند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز